Aantrekkelijk vind ik.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

henk77

Berichtdoor henk77 » 19 mei 2004 23:15

ik heb vaak witte sokken aan,waarom is dat raar dan?
wit staat schoon en netjes.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 mei 2004 23:20

henk77 schreef:ik heb vaak witte sokken aan,waarom is dat raar dan?

Alleen de combinatie van witte sokken en instappers is funest.. :shock:

Verder heb ik ook bij voorkeur witte sokken, eigenlijk altijd. Behalve als die allemaal in de was zitten, dan ben ik aangewezen op m'n voorraad cartoonsokken (bij elkaar verzameld via verschillende verjaardagen, sinterklazen en dat soort onzinnige gelegenheden waarop mensen niet weten wat ze moeten geven.. :roll: :mrgreen: ), maar die zitten allemaal voor geen meter, dus dat is alleen voor noodgevallen. En bij m'n pak heb ik natuurlijk zwarte kousen.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 mei 2004 23:22

Aragorn schreef:

Verder heb ik ook bij voorkeur witte sokken, eigenlijk altijd. Behalve als die allemaal in de was zitten, dan ben ik aangewezen op m'n voorraad cartoonsokken (bij elkaar verzameld via verschillende verjaardagen, sinterklazen en dat soort onzinnige gelegenheden waarop mensen niet weten wat ze moeten geven.. :roll: :mrgreen: ), maar die zitten allemaal voor geen meter, dus dat is alleen voor noodgevallen. En bij m'n pak heb ik natuurlijk zwarte kousen.

waaarom geloof ik je nu niet?? [-X :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 19 mei 2004 23:34

ik viel altijd voor milimeterkoppies en ringbaardjes.

miel heef teen krullebol met een kale plek:-)

en een giga hekel aan baardjes......scherrt zich drie keer per dag notabene.

mijn ex had wel ringbaardje en milimeters...was wel lekker ding maar ja twerd niets..........dus ideale uiterlijk......ach wat zegt het eigenlijk

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 mei 2004 23:44

columbus schreef:
Aragorn schreef:

waaarom geloof ik je nu niet?? [-X :mrgreen:

Geen idee (serieus)! Wat geloof je precies niet?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 mei 2004 23:49

nou, cartoonsokken....die worden toch niet meer gedragen tegenwoordig? :) schijnt harstikke fout te zijn maar ja, echte refo's maakt dat ook niet uit toch? :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 mei 2004 23:54

columbus schreef:nou, cartoonsokken....die worden toch niet meer gedragen tegenwoordig? :) schijnt harstikke fout te zijn maar ja, echte refo's maakt dat ook niet uit toch? :wink:

Ow, je bedoelde die cartoonsokken.. ja, duh, ik zei toch ook dat die alleen voor noodgevallen zijn!!

Maar ik wist niet dat ze zo enorm fout zijn, tenminste, ik heb het nooit wat gevonden, maar zie het soms nog wel...

henk77

Berichtdoor henk77 » 20 mei 2004 00:38

jeetje wat een gezeik over sokken dat ze fout zijn, sokken zijn toch sokkken en wat is verkeerd? a er groet gaten in zitten of vuil zijn.maar wit grijs zwart geel of groen
het maakt niet uit
ik vind groene en gele of paarse eerdre verkeerd dna wit.wit is netjes en degelijk. kun je tenminste regen mee ovor de dag komen ip knal kleuren.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 mei 2004 00:58

Nou, dan geef je zelf dus eigenlijk ook al aan dat knalkleuren fout zijn??!! :roll: :shock:

joepie

Berichtdoor joepie » 20 mei 2004 07:52

Maar witte sokken onder een pak is echt niet goed :|
Je moet wel een kleur sokken uitkiezen die bij dat gene wat je draagt past. En Ds in een toga met witte badstof sokken in nette schoenen kan dus EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECht niet. :mrgreen:

Nancie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nancie » 20 mei 2004 10:12

JULLIE DWALEN AF.............

Wat ik aantrekkelijk vind is; als een jongen donker haar heeft, beetje stevig :wink: en dat ie natuurlijk erg lief is........ :lol:

henk77

Berichtdoor henk77 » 20 mei 2004 13:38

nancie heb jij ff pech met mij dat ik niet lief ben.

ik zou niet weten waarom dara geen witte sokken bij passen.de dominee mag moet wel een witte bef onder hebben en de oudrelingen een wit overhemt. dus waarom geen witte sokken?
en wit is veel beter en fatsoenlijker dan knal kleuren.maar ik denk dta het probleem is dat heel veel al in deze kleuren lopen en men wil over het algemeen heer erg opvallen met alles en daarom grijpen ze naar de felle kleuren.maar volgens mij leef ik niet zo goed meer mee in de maatschappij,want het scheind tegen woordig zo te zijn je niet meer fatsoenlijk mag en hoeft tezijn.

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 20 mei 2004 14:57

ik vind witte sokken echt superFOUT. ziet er gewoon niet uit. vind ik net zo fout als dat je van die lelijke sportschoenen draagt...

ik vind een man aantrekkelijk astie er verzorgd uitziet, en leuke kleren aanheeft. ook moet ie spontaan zijn met gevoel voor humor (echte must :mrgreen: ). en soms vind ik bakkebaarden of een sikje erg aantrekkelijk (bijvoorbeeld bij Manuel Venderbos, voor degene die m kennen. oeiii, das echt mooi dan!)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 mei 2004 15:04

Ach als hij er maar verzorgd en leuk uit ziet. Hoeft voor mij niet eens (dure) merkkleding te zijn.

Dus mannen kom maar :lol: :mrgreen: :wink:

henk77

Berichtdoor henk77 » 20 mei 2004 15:16

k meende dat je geen mensne van refoweb zo dicht bij je in de buurd wilde hebben evelien, of heb ik dat mis?
(kon ze natuurlijk ook wle gezegd hebben,omm ij opp een afstandje te houden)

Terug naar “Archief”