ik heb vaak witte sokken aan,waarom is dat raar dan?
wit staat schoon en netjes.
Moderator: Moderafo's
henk77 schreef:ik heb vaak witte sokken aan,waarom is dat raar dan?
Aragorn schreef:henk77 schreef:ik heb vaak witte sokken aan,waarom is dat raar dan?
Alleen de combinatie van witte sokken en instappers is funest..![]()
Verder heb ik ook bij voorkeur witte sokken, eigenlijk altijd. Behalve als die allemaal in de was zitten, dan ben ik aangewezen op m'n voorraad cartoonsokken (bij elkaar verzameld via verschillende verjaardagen, sinterklazen en dat soort onzinnige gelegenheden waarop mensen niet weten wat ze moeten geven..![]()
), maar die zitten allemaal voor geen meter, dus dat is alleen voor noodgevallen. En bij m'n pak heb ik natuurlijk zwarte kousen.
columbus schreef:Aragorn schreef:henk77 schreef:ik heb vaak witte sokken aan,waarom is dat raar dan?
Alleen de combinatie van witte sokken en instappers is funest..![]()
Verder heb ik ook bij voorkeur witte sokken, eigenlijk altijd. Behalve als die allemaal in de was zitten, dan ben ik aangewezen op m'n voorraad cartoonsokken (bij elkaar verzameld via verschillende verjaardagen, sinterklazen en dat soort onzinnige gelegenheden waarop mensen niet weten wat ze moeten geven..![]()
), maar die zitten allemaal voor geen meter, dus dat is alleen voor noodgevallen. En bij m'n pak heb ik natuurlijk zwarte kousen.
waaarom geloof ik je nu niet??![]()
columbus schreef:nou, cartoonsokken....die worden toch niet meer gedragen tegenwoordig?schijnt harstikke fout te zijn maar ja, echte refo's maakt dat ook niet uit toch?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten