joepie schreef:Volgens mij zijn jullie gewoon bang voor het onbekende.
Homeopatie werkt. Het zijn van God gegeven middelen die je kunt gebruiken.
Volgens mij zijn er ook best een hoop homeopatische middelen waarvan de herkomst bijzonder dubieus is.
Moderator: Moderafo's
joepie schreef:Volgens mij zijn jullie gewoon bang voor het onbekende.
Snorbaarder schreef:Ik ken een stuk of wat mensen die veel homeopatische middelen gebruiken, ze zijn vaker ziek dan mij...
Aragorn schreef:Dat is natuurlijk niet echt een argument. Mijn oma gebruikt ook een hoop pilletjes enzo en is ziekelijker dan ik.. duh, anders zou ze die ook niet gebruiken..
Snorbaarder schreef:Gaat idd wel een beetje mank, maar ik heb het over een gast van mijn leeftijd.
Adriana schreef:Het is niet zo dat je als je homeopathische middelen gebruikt zonder huisarts o.i.d. kan, maar ik probeer vaak wel eerst iets homeopatisch en als het niet of niet snel genoeg of niet helemaal werkt kan ik altijd nog iets homeopatisch gebruiken.
Christa schreef:Ik geloof totaal niet in homeopathie, maar het werkt wel!!!!![]()
![]()
Dat is het mooiste van alles!!!![]()
![]()
Adriana schreef:Ik bedoelde dat ik dan altijd nog iets reguliers kan halen van de huisarts.
Marnix schreef:Misschien beetje off-topic... maar bij "natuurlijke middelen om er weer bovenop te komen" moet ik steeds denken aan koffie op een ochtend na een korte nachtrust
Werkt prima
Snorbaarder schreef:joepie schreef:Volgens mij zijn jullie gewoon bang voor het onbekende.
Volgens mij zijn er ook best een hoop homeopatische middelen waarvan de herkomst bijzonder dubieus is.
joepie schreef:Snorbaarder schreef:joepie schreef:Volgens mij zijn jullie gewoon bang voor het onbekende.
Net zoals van reguliere middelen zeker?
Zoals medicijnen tegen parkison, die ze halen uit hersencellen van embryo's.
Onderzoekt de dingen en behoud het goede.
Wat ik bedoelde te zeggen dat ze van God gegeven zijn, is dat ze gemaakt worden met dingen die God zo in de natuur laat groeien.
B.v. Calendula. En zo zijn er vele.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten