moppie schreef:Koss ik heb geen zin om mijn mening uit te leggenn;
dat had ik al begrepen
maar daar is een reden voor
en als ik je post's zo doorlees kan dat alleen maar komen doordat je geen flouw benul hebt waar je het over hebt
omdat:
ik dan teveel bepaalde privegebeurtenissen moet gaan vertellen en dar heb ik absoluut geen behoefte aan.
zo lust ik er nog wel een paar
waar ben je dan bang voor ?
voor de waarheid kun je niet bang zijn
want volgen velen is de waarheid gods woord.....
of zit ik daar ook al weer naast ?
Ik kan je ook niet vertellen watik allemaal van het occultisme weet en hoe ik het weet en wat ik ermee doe, omdat ik dan mezelf in gevaar breng.
zodejuh wie is er nu occult bezig......
jij hebt geheime en/of verborgen informatie en wil het ook geheim houden
en toch er aandacht mee trekken
dat maakt je tot een groot occultist !!
(zie ook "occult" in de dikke van dale)
Mensen van het occultisme nemen mij mijn activiteiten tgen het occultisme helemaal neit in dank af, en daar ondervind ik nogal eens vevelende dingen door.
occultisme.... mijn aktivitijten...vervelende dingen.....
vaager kun je het ook niet maken he ?
als ik ergens een hekel aan heb is het wel waneer mensen anderen bang maken met vage begrippen om zelf aandacht of aanzien door te krijgen
en je bent echt niet de eerste die ik tegen kom die dat doet
als je echt ook maar iets van het occultisme afwist zou je toch heel wat duidelijker zijn in waar nu presies de drijging zit
zodat het beter bestrijdbaar zou zijn
je zit gewoon algemene angst te zaaien voor alles wat onbekent is !!
en leverg geen enkele bron vermelding of aanwijzing voor waar de angst voor moet zijn
het komt op mij als leugenachtig over !!!!
als je er niet over wil spreken omdat het om zeer persoonlijke dingen gaat dan had je er niet over begonnen
maar als je aandacht of aanzien wil is vaag doen over kennis die je niet hebt over een vaag onderwerp waar je iemand snel bang voor kunt maken de snelste manier
Ik waarschuiw hier dus ook heel sterk omdat ik het gevaar van het occultisme zie en zelfs ken.
en nu eens in duidelijke taal !!
waar waarschuw je nu presies voor ??