Aantrekkelijk vind ik.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 10 mei 2004 22:55

Race406 schreef:Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed.... :!:

Dus als je veel meisjes/jongens 'versleten' hebt, zie je het gelijk als speelgoed?

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 10 mei 2004 23:06

AikonGirl schreef:
Race406 schreef:Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed.... :!:

Dus als je veel meisjes/jongens 'versleten' hebt, zie je het gelijk als speelgoed?

Ik wil niet zeggen dat als je een aantal relaties hebt gehad die stukliepen, dat je dan de ander als speelgoed ziet, want een relatie kan stuklopen. Maar ik zie om me heen verschillenden die al 7 of 8 relaties hebben gehad, en iedere keer als de 'verkering' weer uit was, hadden ze na een week of 2, 3 weer een ander. Als je echt zielsveel van iemand houdt, en het gaat uit, dan ben je dat niet vergeten in 3 weken, en je bent dan in mijn ogen helemaal nog niet toe aan een andere relatie. De nieuwe relatie is dan vaak alleen om het gat op te vullen, en om zo snel mogelijk te vergeten. En je hebt toch weer wat, niet dan? Dat is niet gezond. Ik wilde dus helemaal niet alles en iedereen over 1 kam scheren! :oops:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 10 mei 2004 23:21

Okay, ik begrijp je nu wel hoor, maar ik vond het eerst idd een beetje generaliserend. :) Maar goed, ik geef je wel gelijk hoor.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 23:29

Tabitha schreef:
Aragorn schreef:
Tabitha schreef:ik vind een combinatie van donker haar en blauwe ogen mooi!!

*Aragorn meldt zich* 8)

(Al is m'n haar dan niet superdonker en zijn m'n ogen dan niet helblauw, het lijkt toch aardig.. :P )

grappig! Heb je je haar niet stiekem geverfd of kleurlenzen genomen??

:oops: betrapt... :lol:

Nee, het is echt. Alleen als ik het geverfd zou hebben zou ik het wat donkerder gedaan hebben, want nu is het gemiddeld bruin en niet echt heel er donker.

Ik denk dat Race406 ook wel gelijk heeft, maar denk dat je toch moet uitkijken met zulke uitspraken. Als je relatie bijvoorbeeld al maanden niet echt tof meer was en je eigenlijk al een beetje verliefd op die ander was kan het denk ik wel.

Maar ik heb (na 5 weken nu) niet echt behoeft aan een nieuwe relatie, vind het wel prima zo, eerst maar eens wat andere levensfasen afwerken.. :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 11 mei 2004 01:11

Aragorn schreef:
Maar ik heb (na 5 weken nu) niet echt behoeft aan een nieuwe relatie, vind het wel prima zo, eerst maar eens wat andere levensfasen afwerken.. :D

andere levensfasen? eehh bedoel je het genieten van het vrijgezel zijn? :roll: :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2004 07:02

Ik ken een jongen, (ja ja) die heeft echt werkelijk wel 15 vriendinnen gehad....

Hij had nog maar net met een ander of hij had alweer een ander slachtoffer. echt zielig ben je dan. En dan zeggen dat je geen verkering heb. :roll:

charlie
Mineur
Mineur

dafwe

Berichtdoor charlie » 11 mei 2004 07:29

Evelien schreef:Ik ken een jongen, (ja ja) die heeft echt werkelijk wel 15 vriendinnen gehad....

Hij had nog maar net met een ander of hij had alweer een ander slachtoffer. echt zielig ben je dan. En dan zeggen dat je geen verkering heb. :roll:

ow, bedoel je mij.. dat zou je toch niet zeggen... ;)
"I AM Too blessed to be stressed!" The shortest distance between a problem and a solution is the distance between your knees and the floor.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 11 mei 2004 08:33

Evelien schreef:Ik ken een jongen, (ja ja) die heeft echt werkelijk wel 15 vriendinnen gehad....

was zeker een erg aantrekkelijke jongen? :mrgreen: :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 11 mei 2004 08:54

Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed....

Je bedoelt dat het je maar niet lukt om een vriendin te krijgen?? ;)

Komop, als je wat krijgt hoop je toch vaak wel dat het blijvend is? (verkering is om elkaar te leren kennen, 't lijkt me stug dat jij wel even direct weet of iemand de ware is..)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Aantrekkelijk vind ik.....

Berichtdoor rosekapje » 11 mei 2004 09:42

Lightning schreef:
rosekapje schreef:
Lightning schreef:
He zussie, kijk eens ik kan ook reageren. Ik weet alleen niet of het zo goed gaat. Ik ben het wel met je eens. Als je ergens bent en je ziet een meid (of vrouw zoals jullie willen) lopen dan kijk je eerst of het uiterlijk je aan staat. Bijvoorbeeld als ze een verzorgt uiterlijk heeft en vooral geldt voor mij of ik iets sprekens in het gezicht zie :oops: . Dat vind ik heel belangrijk zo heeft iedereen z'n eigen dingen waar die op let. Maar het is gewoon onzin dat je alleen op het innerlijk af gaat, want dan zouden we iedereen via internet moeten ontmoeten en geen foto :idea: bij ons profiel moeten plaatsen.

Greetz HJD :!:

Ik vraag me weleens af, waar jullie nu op vallen (of aantrekkelijk vinden) of verliefd op worden? Het gaat zo vaak over het innerlijk en dat daar alleen naar gekeken wordt, maar dat gaat er bij mij niet in. Tuurlijk is dat ook belangrijk en weegt dat het zwaarst op den duur. Maar hoe die persoon in elkaar steekt kan je nog niet zien en niks tot zeer weinig van zeggen in het begin.

Ik zal maar met mezelf beginnen, ik ga echt voor pretogen (van beetje humor is rosekapje niet vies)
daarnaast om het even over uiterlijkheden te hebben vind ik blonde krullen erg mooi (nou moet ik eerlijk bekennen dat ik die op de 1 of andere manier nooit tegen kom :mrgreen: :roll: :wink: )

He hallo Bro :D :!:
tgaat nog niet helemaal goed, mar dat qouten zal ik je nog wel een keertje leren :mrgreen:
Wat dat verzorgd uiterlijk betreft, ben ik het met je eens, hebben ook al meer mensen wat voer geschreven. Ik vind het ook wle belangrijk dat er andacht aan het uiterlijk besteedt wordt.
Dat van die foto is dat een verkapte aanval ofzo :?: :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 10:03

columbus schreef:
Aragorn schreef:

andere levensfasen? eehh bedoel je het genieten van het vrijgezel zijn? :roll: :wink:

onder andere ja

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 11 mei 2004 10:46

Wat ik aantrekkelijk vind....

Ik vind kleurige kleren heel leuk, dat staat zo vrolijk... (niet extreem, maar geen grijze broek grijze trui dus;))

Driekwartsbroeken met echte mannebenen eronder...geweldig.... *zwijmel zwijmel*

Verder donker haar, sprekende ogen en brede schouders!!!

Geweldig!!!

Het Weermannetje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Het Weermannetje » 11 mei 2004 12:46

Als die persoon netjes gekleed is en van fatsoenlijke manieren houdt!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 13:00

Het Weermannetje schreef:Als die persoon netjes gekleed is en van fatsoenlijke manieren houdt!

En nu onvermijdelijk de doorvraag: wat is netjes gekleed en wat zijn fatsoenlijke manieren?

Het Weermannetje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Het Weermannetje » 11 mei 2004 13:22

Precies, die vraag was idd onvermijdelijk. Dus het antwoord mag je zelf ook invullen, want een ieder heeft daarin weer zijn eigen maten. Maar goed, je hebt ook nog zoiets als de etiquette...

Terug naar “Archief”