Race406 schreef:Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed....
Dus als je veel meisjes/jongens 'versleten' hebt, zie je het gelijk als speelgoed?
Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Race406 schreef:Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed....
Dus als je veel meisjes/jongens 'versleten' hebt, zie je het gelijk als speelgoed?
Tabitha schreef:Aragorn schreef:Tabitha schreef:ik vind een combinatie van donker haar en blauwe ogen mooi!!
*Aragorn meldt zich*![]()
(Al is m'n haar dan niet superdonker en zijn m'n ogen dan niet helblauw, het lijkt toch aardig..)
grappig! Heb je je haar niet stiekem geverfd of kleurlenzen genomen??
Aragorn schreef:
Maar ik heb (na 5 weken nu) niet echt behoeft aan een nieuwe relatie, vind het wel prima zo, eerst maar eens wat andere levensfasen afwerken..
Evelien schreef:Ik ken een jongen, (ja ja) die heeft echt werkelijk wel 15 vriendinnen gehad....
Hij had nog maar net met een ander of hij had alweer een ander slachtoffer. echt zielig ben je dan. En dan zeggen dat je geen verkering heb.
Evelien schreef:Ik ken een jongen, (ja ja) die heeft echt werkelijk wel 15 vriendinnen gehad....
Hij had nog maar net met een ander of hij had alweer een ander slachtoffer. echt zielig ben je dan. En dan zeggen dat je geen verkering heb.
Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed....
Lightning schreef:rosekapje schreef:Lightning schreef:
He zussie, kijk eens ik kan ook reageren. Ik weet alleen niet of het zo goed gaat. Ik ben het wel met je eens. Als je ergens bent en je ziet een meid (of vrouw zoals jullie willen) lopen dan kijk je eerst of het uiterlijk je aan staat. Bijvoorbeeld als ze een verzorgt uiterlijk heeft en vooral geldt voor mij of ik iets sprekens in het gezicht zie. Dat vind ik heel belangrijk zo heeft iedereen z'n eigen dingen waar die op let. Maar het is gewoon onzin dat je alleen op het innerlijk af gaat, want dan zouden we iedereen via internet moeten ontmoeten en geen foto
bij ons profiel moeten plaatsen.
Greetz HJD![]()
Ik vraag me weleens af, waar jullie nu op vallen (of aantrekkelijk vinden) of verliefd op worden? Het gaat zo vaak over het innerlijk en dat daar alleen naar gekeken wordt, maar dat gaat er bij mij niet in. Tuurlijk is dat ook belangrijk en weegt dat het zwaarst op den duur. Maar hoe die persoon in elkaar steekt kan je nog niet zien en niks tot zeer weinig van zeggen in het begin.
Ik zal maar met mezelf beginnen, ik ga echt voor pretogen (van beetje humor is rosekapje niet vies)
daarnaast om het even over uiterlijkheden te hebben vind ik blonde krullen erg mooi (nou moet ik eerlijk bekennen dat ik die op de 1 of andere manier nooit tegen kom![]()
![]()
)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten