Aantrekkelijk vind ik.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 08:20

columbus schreef:toch kan je bepaalde dingen aan iemands karakter wel accepteren die je niet zo leuk vind omdat je van diegene hou.
en verliefd worden op een meisje dat je een net een uur kent kan ook gebeuren,ik wist verder niets over haar karakter, heb dat wel eens meegemaakt. het enige wat ik wist was dat ze lief was (en heel erg mooi!)

alleen onze geuren matchten niet met elkaar denk ik :D was niet wederzijds die verliefdheid.

Dat is waar ja, er zijn altijd wat mindere dingen waar je best overheen kunt komen. Maar het lijkt me toch noodzakelijk dat het karakter je in grote lijnen wel aanspreekt (net als uiterlijk en uitstraling).

En je kunt in een uur wel verliefd worden ja (alleen als er daarna niks meer op volgt is dat natuurlijk ook zo weer over). Het gaat toch om de chemie, hoeveel we ook kunnen leuteren over bij elkaar passen, echte platoonse liefde, enz, enz.

Btw: waarom vallen veel mensen voor de eigenschap lief? Wat is lief? Wat bedoelt men daar dan mee? Ik ben op mijn vorige vriendin niet verliefd geworden omdat ik haar zo lief vond, maar ik begrijp dat dat bij veel mensen wel zo is? (Ze kon wel heel erg lief zijn, en dat is ook wel leuk, maar niet de hoofdzaak)

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 10 mei 2004 08:30

Wat vind ik aantrekkelijk?

Leuke eerlijke spontane ogen!!! Ogen zijn zo sprekend.
Een vrolijke lach.....
Donker blond haar,

Maar ogen zijn voor mij het belangrijkste!!

(dit is sprekend mijn mannetje :P )

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 mei 2004 08:34

Ikke21 schreef:Wat vind ik aantrekkelijk?

Een vrolijke lach.....
Donker blond haar,

Dat is mij dus nog nooit gelukt.... :shock: :mrgreen: :D
Maar volgens mij ben ik ook nog nooit verliefd geweest op iemand die qua uiterlijk echt mijn type is (wat ik dus aantrekkelijk vind) Ik vind ze vaak alleen maar mooi and that's it.
En ik sluit me aan bij Aragorn zijn vraag, wat is lief?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 10 mei 2004 08:38

rosekapje schreef:
Ikke21 schreef:Wat vind ik aantrekkelijk?

Een vrolijke lach.....
Donker blond haar,

Dat is mij dus nog nooit gelukt.... :shock: :mrgreen: :D
Maar volgens mij ben ik ook nog nooit verliefd geweest op iemand die qua uiterlijk echt mijn type is (wat ik dus aantrekkelijk vind) Ik vind ze vaak alleen maar mooi and that's it.
En ik sluit me aan bij Aragorn zijn vraag, wat is lief?

Het is mij ook niet gelukt, maar mijn vriend wel....ahaha Ik viel op hem en hij veroverde mij :lol: dat gelukt klinkt zo raar :P !!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 10 mei 2004 09:24

ja wat is lief? ik vind veel mensen lief maar wat nu precies de definitie is van lief zijn....geen idee :?

het is voor mij gewoon een gevoel, lief zijn is niet bitserig in elk geval, daar kan ik echt niet tegen als ze dat tegen me doen.

aantrekkelijk, daar wil ik nog iets aan toevoegen...de stem!
ik kan heel gevoelig zijn voor een stem en zeker wanneer je naam dan genoemd word :D , dan smelt ik helemaal :P
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 10 mei 2004 09:41

Ik vind het moeilijk om te zeggen. Mijn smaak is ook hierin nogal uitgebreid.

Ik vind ogen heel belangrijk, maar geef niet zo gek veel om bepaalde kleuren o.i.d.

Haar vind ik ook belangrijk maar ik vind veel kapsels leuk, ik houd niet van een vlecht of paardenstaart.

Figuur kan ook zeker meespelen. Ik houd niet van 'mager' slank. Ik houd er wel van om iets vast te kunnen pakken, gewoon wat houvast.

Verder moet het allemaal niet te groot zijn: geen cup FF of zo.

En zolang ze niet langer is als mijn persoon :mrgreen: haha...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 10:04

Ja, stem kan ook gaaf zijn. Heb er geen speciale voorkeur voor maar kan zeker iets toevoegen!

En ik hou trouwens ook van een beetje alternatief/gedurfd geklede meisjes. (Was het vergeten te melden omdat het voor mij vanzelfsprekend is... :wink: )
Kleren maken ook de vrouw en ik knap echt af op oililysjaaltjes, opstaande kraagjes en die dertien-in-een-dozijn puntschoenen. Doe eens iets geks met je haar, spuit je kisten zilverkleurig, whatever! Dat kan ik wel waarderen.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 10 mei 2004 11:21

S-je schreef:k Val op foute types... geen idee hoe dat komt, het gebeurt gewoon. De enige gozers waar ik echt gek op ben geweest, waren gabbers.

Ik heb nog een (ex) gabber van 24 in de aanbieding..... :wink:

Lightning
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: Aantrekkelijk vind ik.....

Berichtdoor Lightning » 10 mei 2004 11:53

rosekapje schreef:
Lightning schreef:
He zussie, kijk eens ik kan ook reageren. Ik weet alleen niet of het zo goed gaat. Ik ben het wel met je eens. Als je ergens bent en je ziet een meid (of vrouw zoals jullie willen) lopen dan kijk je eerst of het uiterlijk je aan staat. Bijvoorbeeld als ze een verzorgt uiterlijk heeft en vooral geldt voor mij of ik iets sprekens in het gezicht zie :oops: . Dat vind ik heel belangrijk zo heeft iedereen z'n eigen dingen waar die op let. Maar het is gewoon onzin dat je alleen op het innerlijk af gaat, want dan zouden we iedereen via internet moeten ontmoeten en geen foto :idea: bij ons profiel moeten plaatsen.

Greetz HJD :!:

Ik vraag me weleens af, waar jullie nu op vallen (of aantrekkelijk vinden) of verliefd op worden? Het gaat zo vaak over het innerlijk en dat daar alleen naar gekeken wordt, maar dat gaat er bij mij niet in. Tuurlijk is dat ook belangrijk en weegt dat het zwaarst op den duur. Maar hoe die persoon in elkaar steekt kan je nog niet zien en niks tot zeer weinig van zeggen in het begin.

Ik zal maar met mezelf beginnen, ik ga echt voor pretogen (van beetje humor is rosekapje niet vies)
daarnaast om het even over uiterlijkheden te hebben vind ik blonde krullen erg mooi (nou moet ik eerlijk bekennen dat ik die op de 1 of andere manier nooit tegen kom :mrgreen: :roll: :wink: )
Verdelg mijn vijanden naar Uw goedertierenheid en richt te gronde allen die mij benauwen, want ik ben Uw knecht.

Greetz HJD

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 10 mei 2004 12:14

Ik val op jongens met groene ogen
donkerblond haar
spieren maar ook wat vet
...En dat heeft mijn vriend ook allemaal! :P
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 12:18

bloempie19 schreef:Ik val op jongens met groene ogen
donkerblond haar
spieren maar ook wat vet

Die mensen die 'toevallig' vallen op alles wat hun vriend heeft vertrouw ik niet zo... :mrgreen:

Volgens mij viel je daar ook niet perse op voordat je deze vriend had..

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 10 mei 2004 12:23

Ja, echt wel!

Maar ik ben niet speciaal naar iemand met dit uiterlijk op zoek gegaan of zo hoor!
Voor mijn vriend heb ik drie keer verkering gehad en die jongens waren voldeden hier helemaal niet aan. Maar ze waren evengoed wel knap.
Het is eigenlijk puur toeval, dat hij precies het uiterlijk heeft van iemand waar ik op val.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 12:24

Aragorn schreef:
bloempie19 schreef:Ik val op jongens met groene ogen
donkerblond haar
spieren maar ook wat vet

Die mensen die 'toevallig' vallen op alles wat hun vriend heeft vertrouw ik niet zo... :mrgreen:

Volgens mij viel je daar ook niet perse op voordat je deze vriend had..

Niet zo bijdenhand, heej! 8) :mrgreen: :lol:

maar... ok, laat ik ook wat zinnigs proberen te zeggen :P
ik val vooral op lieve ogen ( :wink: ), tja, verder maakt t me eigenlijk niet uit eerlijk gezegd :roll: :mrgreen:
Ogen vind ik belangrijkst en oow ja.. ik kijk ook altijd naar de handen... 8) :lol:
Afbeelding

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 10 mei 2004 12:34

Daphne schreef:Ogen vind ik belangrijkst en oow ja.. ik kijk ook altijd naar de handen... 8) :lol:

Waaah!!! Naar de handen! :lol:

Hoewel... :roll:

Handen zeggen wel iets van iemand. Als ie werkhanden heeft, weet je gelijk dat ie niet te beroerd is om z'n handen uit de mouwen te steken. :roll:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 12:35

ja, ik weet ook niet waarom ik dat doe... :oops: 8) :mrgreen:

wel origineel :lol: :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Archief”