Frost schreef:??? Hoezo vertrouwenskwestie? Je kunt toch gewoon publiekelijk beschikbare bronnen noemen? Of is je bron een individu die beweert dat hij/zij tal van invloedrijke personen kent die sataan zijn? Sorry als ik dat met een korrel zout neem. Zulke komplottheoriën doen het goed in X-files, maar zijn in de realiteit wat minder geloofwaardig.
Als je niet bereid bent je beweringen te staven met feiten, kun je beter helemaal niets zeggen.
Kom dan met een goed tegenargument, wat ik naast mijn ´ervaringen´ kan zetten. Ik heb zowel satanen als satanisten gesproken. Niet 1 keer, niet 2 keer, niet 3 keer, heel veel keren.
Ondertussen ben ik nog steeds even nuchter na wat ik gehoord, gezien en gelezen heb en dat was shockerend. Maar G'd behoedde me. Dus kom niet met rare complottheorieeën. Dat is geen excuses om mijn standpunt te beargumenteren en ze passen niet bij mijn aard
Ik heb mijn bronnen genoemd, en andere bronnen die ik gezien heb zeggen hetzelfde. Ik heb nergens iets gevonden over satanen die de genoemde praktijken bedrijven. Ik begin me serieus af te vragen of er eigenlijk wel satanen bestaan en of het geen borrelpraat is. Als jij zo goed weet dat ze wel bestaan, zou het een kleine moeite zijn om met feiten te komen, maar om onduidelijke redenen wil je dat niet. Of misschien omdat je de betrouwbaarheid van je bronnen betwijfelt?
Geen probleem als jij dit borrelpraat vindt. Ik heb je alleen gezegd mij te pb-en en te mailen als ik meer zou ´moeten´ vertellen.
Wat is hier fout aan?
- Dat het alleen op satanen slaat?
- Of dat het niet op de Satanskerk slaat?
- Of dat het niet voor satanisten in het algemeen geldt?
En als de leer van Lavey het geloof in satan en God beschouwt als in strijd met satanisme, zie ik niet in hoe een sataan een Lavey-aanhanger kan zijn.
Satanisme is, nogmaals, een breed begrip zoals het Christendom. Lees mijn postings maar terug, ik val in de herhaling en dat is niet mijn stijl *grinnik*.
Nogmaals, als je meer wilt weten, mail je of pb je me maar. De keus is aan jou en ik lig er werkelijk geen nacht van wakker hoe je over mijn ideeën denkt

Of je me gelooft of niet. Ik weet wat ik gehoord èn gezien hebt. Ik heb daar ook wat mee gedaan. Onderwijl is dit een christelijk forum en ik heb nogmaals met vertrouwenskwesties te maken. Ik ben gewend me aan regels en afspraken te houden. Jij toch ook

?
In elk geval heb ik gepost wat ik kwijt wilde, heb naar jou geluisterd en laat het hierbij.
Hartelijke groet,
Kena