Ik zal eens even reageren op Kuryo en zodoende wat misstanden proberen weg te nemen..
Kurtyo:
Over het algemeen is bekend dat mensen die zo 'heftig' reageren en die zo anti zijn, zelf vaak zijn wat ze veroordelen. M.a.w. jij bent hier degene in de ontkenningsfase, en ik hoop dat je snel een leuke jongen tegenkomt waar je heerlijk je leven mee kunt delen.
Dat zou je wel willen heh, dat ik homofiel was?! Voor jou: helaas!
Ik zal je vertellen: ik heb een enorme walging van homoseksueel gedrag. Als iemand toch die afwijking heeft (want een afwijking is het, anders dan normaal, zo zijn we niet geschapen etc.) kan hij er vaak weinig aan doen maar dient dit gevoel te onderdrukken, punt. Mijn aversie tegen dit soort gedrag komt hoofdzakelijk voort uit het feit dat ik het vreselijk smerig vind enz. Ook is het op bijbelse gronden zeer afkeuringswaardig (er zijn weinig feiten die de bijbel harder veroordeelt). Let wel: ik zeg hiermee niet dat ik beter ben dan welke homofiel dan ook, dat ben ik ook niet, maar ik keur gedragingen af. "Homoseksualiteit is perversie in de meest letterlijke zin van het woord" heb ik eens op het forum gelezen, daar ben ik het grondig mee eens!
Ik stel dat lopen in een rok nichterig is, iig, zo zie ik dat.
Kurtyo:
Of met nog meer andere woorden: schaam jij je niet dat je mensen zo veroordeelt? Als er een is hier die zich zijn ogen uit de kop zou moeten schamen, dan ben jij het!
Waar veroordeel ik de rokkendrager dan? Onderaan deze post staat mijn eerdere verhaal, ik steek de draak met 'm, maar een veroordeling heb ik niet gepost. Ik zie daarom geen reden waarom ik me zou moeten schamen, maar je krijgt een nieuwe poging.
Kurtyo:
Je kwetst me. Bij mij is het dan geen felblauwe, groene of paarse oogschaduw en felrode lippenstift. Maar je kwetst me, en niet alleen mij, ook de topicstarter. Jij noemt je christen? Laat me niet lachen. Dan mag jij nog wel eens heel goed de Bijbel lezen dame!
Deze quote was niet tot mij gericht, maar ik voel me geroepen toch even te reageren:
De topicstarter en jij zijn figuren die genot verkrijgen door zich typisch vrouwelijk te gedragen. Niet op grond van de bijbel, maar op grond van algemeen aanvaardde waarden in de NL samenleving loopt een man niet in een rok en doet hij (of zij

) geen lippenstift op!
Wanneer jij dat wel doet, moet je dat helemaal zelf weten, 't is je eigen zaak. Maar kijk dan niet vreemd op als mensen je nichterig vinden, dat is namelijk volslagen logisch en een concequentie van je eigen gedrag! (je wist het van tevoren..!)
Stel dat je je onzekerheid wilt verbergen door lippenstift te gebruiken kan ik je alleen maar adviseren: zoek een andere manier, ik ben echt niet de enige die je gedrag nichterig vind!
Hier dus mijn eerdere post, zodat je niet hoeft te zoeken. Natuurlijk maak ik er een geintje van, maar wat wil je met zulk gedrag..?
Muhahaha, volgens mij zit jij in de ontkenningsfase...
Een vent met een rok... schaam je je niet de ogen uit je kop..?
Let wel: je bent geen haar minder dan ik, maar ga maar eens in je rok (misschien kun je er wel een paar leuke hakschoentjes bij vinden?) solliciteren, dan wil ik wel eens zien hoe serieus ze je nemen...