Het Weermannetje schreef:Ik bedoel mensen die denken dat ze bekeerd zijn en het niet zijn. Die mensen bedoel ik.
O, bedoelde je die de hele tijd...?

Moderator: Moderafo's
Het Weermannetje schreef:Ik bedoel mensen die denken dat ze bekeerd zijn en het niet zijn. Die mensen bedoel ik.
Aragorn schreef:Het Weermannetje schreef:Ik bedoel mensen die denken dat ze bekeerd zijn en het niet zijn. Die mensen bedoel ik.
O, bedoelde je die de hele tijd...?Kd8 mensen die het vanzichzelf wel wisten dat ze niet bekeerd waren. Zouden er mensen zijn die het vanzichzelf denken en het niet zijn en toch gaan evangeliseren..??
Het Weermannetje schreef:Aragorn schreef:Het Weermannetje schreef:Ik bedoel mensen die denken dat ze bekeerd zijn en het niet zijn. Die mensen bedoel ik.
O, bedoelde je die de hele tijd...?Kd8 mensen die het vanzichzelf wel wisten dat ze niet bekeerd waren. Zouden er mensen zijn die het vanzichzelf denken en het niet zijn en toch gaan evangeliseren..??
Ik denk het wel. En de armoede is dan, dat deze mensen medereizigers naar de eeuwigheid niet het ware voor kunnen stellen.
ik las net deze uitspraak: God heeft zijn plan in je hart gelegd.
Ik denk dat het waar is, ik mag gewoon mijn hart volgen.
Het Weermannetje schreef:Het ware voorstellen: is dat niet de bijbel? Dat kan iedereen hoor, en deden maar meer mensen het die de bijbel zien al De Waarheid, bekeerd of onbekeerd.
Nog even dit: Ik denk, dat als je onbekeerd bent, dat je dan de Bijbel niet goed kunt voorstellen. Dank je.
Volgens mij heb je zojuist al je eigen postings in andere topics onderuit gehaaldHet Weermannetje schreef:Het ware voorstellen: is dat niet de bijbel? Dat kan iedereen hoor, en deden maar meer mensen het die de bijbel zien al De Waarheid, bekeerd of onbekeerd.
Nog even dit: Ik denk, dat als je onbekeerd bent, dat je dan de Bijbel niet goed kunt voorstellen. Dank je.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten