Moderator: Moderafo's
Het Weermannetje schreef:Aragorn schreef:Het Weermannetje schreef:Je kunt dat doen uit goed fatsoen, maar idd is het beter om qua principe zo weinig mogelijk te gaan. Je laat doordat je niet gaat dan blijken dat je het met de crematie niet eens bent.
Er schoot me net iets interessants te binnen: Jezus was het niet eens met hoeren en tollenaren (Hij was er principieel op tegen zegmaar), maar ging er wel naartoe!
Wat heeft bekering te maken met crematie? Is er bij crematie nog bekering noodzakelijk?
Het verschil tussen Jezus en de farizeeen was dat Hij ondanks z'n principiele bezwaren naar de persoon kon kijken die er achter zat en zij niet....Het Weermannetje schreef:Daarom hoef ik nog niet naar de crematie te gaan! Ik kan er ook mijn principiele bezwaren tegen hebben. Ik ben er ook niet te goed voor om naar de bordelen te gaan. Maar daarom ga ik nog niet.
@mic schreef:Het verschil tussen Jezus en de farizeeen was dat Hij ondanks z'n principiele bezwaren naar de persoon kon kijken die er achter zat en zij niet....Het Weermannetje schreef:Daarom hoef ik nog niet naar de crematie te gaan! Ik kan er ook mijn principiele bezwaren tegen hebben. Ik ben er ook niet te goed voor om naar de bordelen te gaan. Maar daarom ga ik nog niet.
Het Weermannetje schreef:@mic schreef:Het verschil tussen Jezus en de farizeeen was dat Hij ondanks z'n principiele bezwaren naar de persoon kon kijken die er achter zat en zij niet....Het Weermannetje schreef:Daarom hoef ik nog niet naar de crematie te gaan! Ik kan er ook mijn principiele bezwaren tegen hebben. Ik ben er ook niet te goed voor om naar de bordelen te gaan. Maar daarom ga ik nog niet.
Juist, dus Hij ging naar de persoon toe, niet om hetgeen ze deden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten