Moderator: Moderafo's
Het Weermannetje schreef:Maar wij nemen uit onszelf die genade niet aan, omdat we al gekozen hebben in het paradijs.
Het Weermannetje schreef:Maar wij nemen uit onszelf die genade niet aan, omdat we al gekozen hebben in het paradijs.
hijwel schreef:Het Weermannetje schreef:Kijk, zodra God mij gaat bekeren, dan leert Hij mij eerst zien hoe zondig ik ben. Hierdoor leer ik te buigen voor het Goddelijk recht. En dan is er voor de uitverkoren zondaar het wonder dat Christus nog naar hem, zo'n verdoemelijk iemand nog wil omzien. Maar als God mij niet bekeert dan ga ik uit mijzelf echt niet naar God toe.
ik vindt het best, als jij dit bijbels kan onderbouwen! (maar dat kan jij niet)
Het Weermannetje schreef:Kijk, sommige dingen staan niet precies zo in de Bijbel. Maar zoals jij het vertelt, staat het ook niet echt in de Bijbel. Er zijn genoeg voorbeelden in de Bijbel, waaruit blijkt dat mensen met hun zonden lopen. Ook jou bekering staat niet zo in de Bijbel.
jacobH schreef:Het Weermannetje schreef:Kijk, sommige dingen staan niet precies zo in de Bijbel. Maar zoals jij het vertelt, staat het ook niet echt in de Bijbel. Er zijn genoeg voorbeelden in de Bijbel, waaruit blijkt dat mensen met hun zonden lopen. Ook jou bekering staat niet zo in de Bijbel.
dit is toch geen onderbouwing?
Hoe jij het zegt staat weldegelijk in de bijbel. (lees de Romeinen brief)
maar zoals Hijwel het zegt staat het ook in de bijbel. (open uwe mond, eist van Mij vrijmoedig..... Al wat u onbreekt, schenk Ik zo gij het smeekt......)
En ik vind je laatste zin van pure horkerigheid getuigen. Sorry maar die kan je nooit zeggen van iemand die je nauwelijks ken. En doe dat zeker niet in het opbenbaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten