Moderator: Moderafo's
Het Weermannetje schreef:Ik denk dat de oudvaders maar 1 kant hadden. Dus dan moet je ook die kant naar voren halen en geen nepkant.
Het Weermannetje schreef:Zodra jij delen uit een boek citeert, dan is het denk ik al zover dat jij maar een halve kant van een oudvader of de verkeerde kant van hem laat zien.
Het Weermannetje schreef:Ik heb een deel van het boek van Van der Zwaag gelezen. En daar grond ik mijn mening op.
als dat zo is, waarom hoor ik dan nooit wat er inhoudelijk mis is met zijn boek? (als je eenzijdig citeert moeten er inhoudelijke fouten inzitten)Het Weermannetje schreef:Kan het niet zijn dat zijn citaten werkelijk eenzijdig zijn? Is het niet een bij elkaar geraapt goedje van citaten die hij goed kan gebruiken? Jij vindt het flauwe kritiek, maar je snapt best dat ermee bedoeld wordt dat hij gewoon de woorden van de oudvaders verdraaid. En daarom haalt hij er stukken uit die net goed bij zijn verhaal passen.
Het Weermannetje schreef:Kan het niet zijn dat zijn citaten werkelijk eenzijdig zijn? Is het niet een bij elkaar geraapt goedje van citaten die hij goed kan gebruiken? Jij vindt het flauwe kritiek, maar je snapt best dat ermee bedoeld wordt dat hij gewoon de woorden van de oudvaders verdraaid. En daarom haalt hij er stukken uit die net goed bij zijn verhaal passen.
SDG schreef:Het Weermannetje schreef:Kan het niet zijn dat zijn citaten werkelijk eenzijdig zijn? Is het niet een bij elkaar geraapt goedje van citaten die hij goed kan gebruiken? Jij vindt het flauwe kritiek, maar je snapt best dat ermee bedoeld wordt dat hij gewoon de woorden van de oudvaders verdraaid. En daarom haalt hij er stukken uit die net goed bij zijn verhaal passen.
Neem me niet kwalijk, maar ik word langzamerhand wel een beetje flauw van dit soort suggestieve opmerkingen, van iemand die het boek maar half gelezen heeft en er zelf niets inhoudelijks tegenin weet te brengen. Het is wel erg zwak en goedkoop om dan in suggestieve bewoordingen een rookgordijn van negatieve klanken op te trekken. Onderbouw je bezwaren, als je zelf bezwaren hebt. En als je alleen maar anderen napraat: bespaar je de moeite, anderen kunnen zelf hun mening wel weergeven en hebben dat vaak al in overvloed gedaan.
"Dat hij gewoon de woorden van oudvaders verdraait": geldt Zondag 43 niet voor Weermannetjes of zo? Niet lichtelijk en onverhoord oordelen, mijns naasten eer en goed gerucht naar mijn vermogen voorsta en bevordere... Van harte beterschap gewenst!
SDG
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten