Moderator: Moderafo's
Raido schreef:<raidomodus>refo's leven niet voor God maar meer met of onder God</raidomodus>
Je zult heelveel moeten aanpassen als je veel wilt bereiken, een refo heeft andere dingen waar hij overstruikeld dan een rk'er. Je kunt onder refo's heel makkelijk praten over Maria (moeder van Jezus) maar bij de rk'ers is het we lde Heilige Maagd Maria.
Hoe noem je God? Onze Heer of Heere? gewoon een paar dingen.
kurtyo schreef:*zucht* waarom weer die hokjes? Er moet weer een blad komen voor 'christelijke meiden van 12-16' kom op zeg...
meschianza schreef:kurtyo schreef:*zucht* waarom weer die hokjes? Er moet weer een blad komen voor 'christelijke meiden van 12-16' kom op zeg...
En daat hebben we kurtyo weerHet gaat hie niet om hokjes, maar om een doelgroep. Meiden van 15 spreek je nu enemaal anders aan dan meiden van 20, andere tone of voice, niveau, beeldmatriaal en uiteraard andere i interessegebieden. Dan kan je hoog en laag springen, maar dat is nu eenmaal zo. Laten we daar niet te gefrustreerd over doen.
Ik vind ''christelijk'' als identiteit prima kunnen. DE bijbel en de chritsleijke levensvisie kan ook voor een meidenblad een prima bron van inspiratie zijn. Als is het alleen maar welke onderwerpen je belangrijk vind, hoe je naar uiterlijk kijkt, persoonlijke vragen beantwoord ect. Het zou niet zo gek zijnals er een blad komt wat echte boeiende zaken bespreekt, echte boeiende meiden aan het woord laten, ipv iets als dat oersaaie Idols.
Marketiers denken altijd maar te weten wat jongeren/jonge meiden willen: sex, uiterlijk en kleding. En natuurlijk hoort dat er bij, maar ik weet zeker dat meisjes van 15 zich echt wel in zinnigere dingen willen verdiepen. Ik lees nu een boekje over jongeren en marketing. Dat jongeren van nu zich steeds minder laten aanpraten en zich zoethouden met de cliche-zaken. Maar dat ze steeds nieuwschieriger worden naar diepere zaken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten