Je heeft het wederom totaal niet begrepen. De voorgaande gespreken, waar jij ook aan deel nam (welk gesprek trouwens niet) ging over mannen en vrouwen en de verhoudingen t.o.v. enz. enz.Marnix schreef:Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Moderators: Memmem, Moderafo's
Je heeft het wederom totaal niet begrepen. De voorgaande gespreken, waar jij ook aan deel nam (welk gesprek trouwens niet) ging over mannen en vrouwen en de verhoudingen t.o.v. enz. enz.Marnix schreef:Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Dankjewel voor je antwoord. Dat maakt het plaatje wat completer.benefietdiner schreef:Ik woon hier in/naast een migrantenwijk of multiculturele wijk waar een heel klein deel ook komt die asielzoeker is. laatst genoemde spreek ik hoegenaamd niet, van wegen taal problemen, eerste genoemde veel c.q. dagelijks waarvan 90% islamitisch is. Meer wil ik hier niet over kwijt, ik zal dus ook verder op deze casus niet reageren.
benefietdiner schreef:Er heerst hier bepaald geen reformatorische sfeer, als ik afga op wat Elbert, Marnix, Mortlach en Naamloos naar voren brengen — integendeel zelfs. Ik zeg dit omdat deze personen, net als Erik1960, van mening zijn dat je als christen niet op de PVV kunt stemmen.
benefietdiner schreef:Je heeft het wederom totaal niet begrepen.
benefietdiner schreef:SPAM
Marnix schreef:Wat een dom geleuter van een voetbaljournalist, moet dat ons gaan overtuigen?
Wilders wordt niet op voorhand uitgesloten maar nav zijn gedrag van de afgelopen jaren, zijn ondemocratische standpunten en gedrag die tegen de grondwet ingaan, zijn niet-functioneren in en weglopen uit kabinetten, het afbranden van coalitiegenoten en X enz. Hij heeft het daar zelf naar gemaakt. Als je je altijd als een bully gedraagt op het schoolplein moet je niet raar opkijken dat anderen op een gegeven moment niet meer met je willen spelen....
benefietdiner schreef:Over dom geleuter gesproken: het uitsluiten van partijen bij de Tweede Kamerverkiezingen is ronduit ondemocratisch. Dat wist ik niet, maar nu weet ik dat jij óók tot die ondemocratische houding behoort — samen met de VVD, het CDA, GroenLinks/PvdA en de ChristenUnie.
Zelfs al zou Wilders ondemocratische standpunten hebben, dan nog kun je niet als een kind terugslaan met precies hetzelfde gedrag. Wie anderen de maat neemt, moet zichzelf ook aan democratische normen houden.
En dan maar praten over ‘vrije verkiezingen’, ‘vrijheid van meningsuiting’ en ‘gelijke rechten’ — dat klinkt dan toch behoorlijk tegenstrijdig.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Erik1960 en 17 gasten