Geert Wilders PVV

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Re: Geert Wilders PVV

Berichtdoor benefietdiner » 07 okt 2025 10:58

Marnix schreef:Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Je heeft het wederom totaal niet begrepen. De voorgaande gespreken, waar jij ook aan deel nam (welk gesprek trouwens niet) ging over mannen en vrouwen en de verhoudingen t.o.v. enz. enz.

Erik1960
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Erik1960 » 07 okt 2025 10:59

benefietdiner schreef:Ik woon hier in/naast een migrantenwijk of multiculturele wijk waar een heel klein deel ook komt die asielzoeker is. laatst genoemde spreek ik hoegenaamd niet, van wegen taal problemen, eerste genoemde veel c.q. dagelijks waarvan 90% islamitisch is. Meer wil ik hier niet over kwijt, ik zal dus ook verder op deze casus niet reageren.
Dankjewel voor je antwoord. Dat maakt het plaatje wat completer.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

naamloos
Generaal
Generaal

Berichtdoor naamloos » 07 okt 2025 11:04

benefietdiner schreef:Er heerst hier bepaald geen reformatorische sfeer, als ik afga op wat Elbert, Marnix, Mortlach en Naamloos naar voren brengen — integendeel zelfs. Ik zeg dit omdat deze personen, net als Erik1960, van mening zijn dat je als christen niet op de PVV kunt stemmen.

Wat Wilders allemaal naar voren brengt is wel christelijk?
De laatste nieuwe leugen die ik van Lubach hoorde ( deze keer om de CDA zwart te maken)is dit, bij minuut 8.5 ongeveer: https://youtu.be/dqz-HbBlHfU?si=yB6GiaG0PS39_YOW
Dit is net zoiets als zeggen dat de Bijbel leert dat God niet bestaat en dan als bewijs de Bijbel openslaan bij Psalm 14 en het stukje van vers 1 laten zien waar staat "Er is geen God."

Zo'n leugenaar is jouw blonde god, en jij kiest ervoor om een opzettelijke leugenaar te volgen. Maar intussen volg je tegelijk Jezus (de (Weg, WAARHEID en het Leven)?
Laatst gewijzigd door naamloos op 07 okt 2025 11:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 okt 2025 11:14

benefietdiner schreef:Je heeft het wederom totaal niet begrepen.

:roll:

De PVV is niet voor een rolverdeling zoals jij die hier als Bijbels bestempelt. De PVV is voor vrijheid om als vrouw te werken, of mannenkleren te kopen en te dragen.

Daarnaast is de PVV ook tegen tal van dingen die echt onbijbels zijn bijvoorbeeld hoe je met vreemdelingen moet omgaan, maar dan is de Bijbel blijkbaar even iets minder belangrijk voor je.

Maar misschien kan je toelichten waarom je hier opeens met een verhaal komt over mannenkleren en vrouwenkleren en welke rol de vrouw heeft. Wat heeft dat precies met de PVV te maken?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Actualiteit & Politiek”