Berichtdoor benefietdiner » 03 mei 2025 07:55
Wilders nog niets bereikt?
Moslims beweren dat er een oorlog tegen hen gaan de is in het Westen. Hoewel dat niet waar is voelt de moslimgemeenschap dat wel zo.
Lale Gül (ex moslima) zegt ook dat dat niet waar is en schrijft:
"Ik vind het nogal een bizarre uitspraak (dat er een oorlog tegen hen gaan de is in het Westen). Ik denk dat de moslimgemeenschap heel veel privileges en vrijheden geniet in Nederland. Veel te veel als je het mij vraagt, het mag nog wel een beetje beperkt worden. (...) Aan ervaring kan ik niks afdoen, maar als je kijkt naar de feiten: je hebt 500 moskeeën in Nederland, je hebt gebedsoproepen, je mag hele antidemocratische dingen leren op koranscholen en vrouwenbesnijdenis aanmoedigen. Er is eerwraak en je mag met belastinggeld scholen oprichten. (...) Ik vraag me echt af welke vrijheden er onder druk staan. Heel veel moslimminderheden die in islamitische landen heel erg worden onderdrukt, zoals salafisten, hebben hier juist alle vrijheid om van alles op te richten. Dus het wordt alleen maar aangemoedigd.”
Eens met wat Lale Gül schrijft:
‘Absoluut, niet voor niets heeft Geert Wilders bij de laatste verkiezingen een monsterscore behaald. Toch is het hele idee onzin, als zou dit nu bewijzen dat de gemiddelde Nederlander niets moet weten van migranten. Ik spreek uit ervaring, en eerlijk gezegd heb ik zelden of nooit met rauw racisme te maken gehad. Nederlanders zijn het eenvoudigweg zat dat er continu migranten blijven binnenkomen die niet moeten of willen integreren. Mochten ze die bereidheid wél tonen, dan hadden er veel minder mensen op de PVV van Wilders gestemd, daar ben ik rotsvast van overtuigd.
Proficiat Lale Gül en stem op Geert Wilders het begin is er.
Laatst gewijzigd door
benefietdiner op 03 mei 2025 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.