Marnix schreef:Reactie Trump:
"Ik weet er niets van. Ik ben geen fan van The Atlantic", reageerde Trump. "Het is een tijdschrift dat failliet zal gaan."
Dat is typisch Trump: als er iets goed gaat, dan komt dat door hemzelf. Gaat iets niet goed, dan weet hij er niets van of is het de schuld van anderen. Hij zegt nooit: "sorry, dit is fout gegaan en zal niet meer gebeuren". Altijd ontkennen, nooit erkennen of de verantwoordelijkheid nemen.
De Republikeinen (waaronder degenen die in deze chatgroep hun nationale veiligheid in gevaar hebben gebracht) hebben 10 jaar lang het verhaal uitgemolken over Hillary Clinton die haar e-mails op een prive server had bewaard. Dat Clinton dat deed klopte vanuit veiligheidsoogpunt natuurlijk niet, maar wat de leden van deze regering deden was vanuit veiligheidsoogpunt vele malen erger. Het blijkt dat onderhandelaar Witkoff vanuit het Kremlin deelnam aan deze chatgroep, waardoor de Russen er dus ook in hebben meegekeken.
De reactie van de regeringsfunctionarissen? "Het is de schuld van de journalist en het tijdschrift." Absurd gewoon.
Marnix schreef:Overigens wordt er in de chat ook niet erg positief over Europa gesproken, dus mocht iemand zich nog illusies maken dat we nog wel wat van Amerika kunnen verwachten....
De komende 4 jaar sowieso niet. In de Amerikaanse regering denkt men echt dat een economisch gezien middelgroot land als Rusland voor de VS belangrijker is dan de relatie met de EU, waarin de VS echter enorme economische en politieke belangen heeft.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)