Moderators: Memmem, Moderafo's
lammetje schreef:Dit inderdaad, het wordt er ook niet beter op. Tis echt een chaos op alle niveaus. Ik heb 2 weken vakantie gehad, alles draait gewoon door, maar het personeel staat op instorten.
Antoon75 schreef:Meribel je vroeg wat te doen als ik onverhoopt toch Corona oploop.
Het ligt er ook aan hoe zwaar, loop ik werkelijk een zeer, zeer zware aandoening op dat ademen met de grootste moeite of onmogelijk gaat dan overweeg ik misschien gecontroleerd pijnloos doodgaan boven een traject dat mij mogelijk geen goed doet, het ligt eraan, ik ben nu 75, maar als ik ruim over de 80 ben zal ik er misschien zo over denken, ook dit is een probleem, het lijkt op verkapte zelfmoord en dat kan je als Christen beter laten.
Ik weet het eigenlijk niet wat te doen. ik leef nu zonder angst en dat hou ik voorlopig zo.
Mijn vraag was meer zou je dan wel in het ziekenhuis nog opgenomen willen worden en/of naar de ic. Vele ouderen hebben ook gekozen om zelfs niet meer naar het ziekenhuis te gaan
ben db bd schreef:m.i. kan je zulke dingen pas beoordelen op het moment van overkomen.
ben db bd schreef:Wat ik heel schunnig vind, is dat ons Ivermectine bewust wordt onthouden. Daar zoek ik absoluut zeer kwade bedoelingen achter.
meribel schreef o.a.: BRENG MIJ NIET NAAR HET ZIEKENHUIS, in koeienletters.
Die keuzes dat is waar men voor vreest.
ben db bd schreef:Weet u, ik vind Mortlach ijzersterk in zijn tegenaanvallen op Xander. Hij verslaat mij steeds vind ik dan. ik heb er niet op terug, vind ik.
Maar vergun mij nou eens een recent rijtje van de alternatieve informatie op te mogen lepelen, schrik niet: (bron dus via X)
eergisteren: 'Japan breekt met WHO dictaat, en vraagt alle artsen Ivermectine voor te schrijven.' (vraag ben: volkomen gelogen?)
'14 keer meer doden in landen die geen Ivermectine gebruiken – Officiële overheidsdata Verenigd Koninkrijk: Overgrote meerderheid ‘Delta’ doden zijn gevaccineerd
(natuurlijk is er wel een 'belanghebbende' te vinden om dit tegen te spreken. Dat is wel anders dan weerleggen!).
'Aanvulling 14.40: Een nieuwe Israëlische studie, volgens mainstream kanaal Bloomberg de ‘grootste vergelijkende real world’ analyse tot nu toe, bevestigt dat natuurlijke immuniteit 13 keer effectiever is in het stoppen van de vermeende ‘Delta’ variant, dan de ‘vaccins’. Bovendien blijken gevaccineerden een 27 x hogere kans te hebben op symptomatische infecties.'
26-8: 'In een recente studie van de prestigieuze Oxford University Clinical Research Group werd geconstateerd dat volledig gevaccineerden een maar liefst 251 keer hogere virale Covid-19 lading in zich dragen dan ongevaccineerden, en zowel elkaar als anderen besmetten'.
(al was er nou maar 10% van waar, dan nog .... overigens is het woord studie tevens een link naar het rapport. maar daar voldoet mijn kennis Engels niet aan om te kunnen lezen. Dus als ik lieg is het in commissie![]()
' Dat juist volledig gevaccineerden vatbaar zijn voor de Delta variant en elkaar en anderen besmetten werd al in juni in het Farinholt (en 6 andere collega’s) onderzoek (‘Transmission event of SARS-CoV-2 Delta variant reveals multiple vaccine breakthrough infections’ / MedRxiv) geconstateerd. De directeur van de Amerikaanse CDC heeft dan ook moeten toegeven dat de Covid-19 injecties de verspreiding van het (veronderstelde) virus niet kunnen stoppen.'
Dit zijn zomaar een paar zinnen uit een enorm grote (nog) dagelijkse stroom aan alternatieve informatie, waar als het maar een beetje waar zou zijn - en daar vrees ik nog steeds voor - de honden natuurlijk geen brood van zouden lusten. (ontdek zelf maar ...)
ben db bd schreef:(...)
Weet u, ik vind Mortlach ijzersterk in zijn tegenaanvallen op Xander. Hij verslaat mij steeds vind ik dan. ik heb er niet op terug, vind ik. (...)
Dorpeling schreef:Helemaal geen vreemde vraag, sterker nog volgens mij heb ik eerder zelf een soortgelijke stelling geplaatst. Een natuurlijke besmetting beschermd namelijk beter en veel langer. Vandaar ook dat het voor mij onbegrijpelijk is dat we, na de ouderen en risicogroepen gevaccineerd te hebben of iig die keus gekregen hebben, niet zijn overgegaan naar het oude normaal. Vooral omdat we de zomermaanden ingingen waar het virus toch minder impact lijkt te hebben dan in het griepseizoen.
Maar goed, dat betaamd een christen natuurlijk niet te zeggenEerst moet de hele wereld volkomen gevaccineerd zijn, compleet met driedubbele jaarlijkse boosters en weet ik wat allemaal en dán pas.. alsof we niet geschapen zijn met een perfect werkend immuunsysteem wat in de meeste gevallen dit virus met gemak de baas kan. En dan vooral wel een jong en gezond lichaam.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten