Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Mortlach » 27 aug 2021 16:55

Net een tweet gelezen van een verpleegkundige op de NICU, waar ze - alweer - een 26 weken oude baby moesten halen omdat de moeder (niet gevaccineerd) ernstig ziek met COVID was en op deze manier zou in ieder geval het kind een kans maken. Volgens de tweet was het al de zesde dit jaar. De moeder zou het inderdaad niet overleven. Daar sta je dan als achterblijvend gezin...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 28 aug 2021 00:54

lammetje schreef:Dit inderdaad, het wordt er ook niet beter op. Tis echt een chaos op alle niveaus. Ik heb 2 weken vakantie gehad, alles draait gewoon door, maar het personeel staat op instorten.

:(

Antoon75

Berichtdoor Antoon75 » 28 aug 2021 13:20

Meribel je vroeg wat te doen als ik onverhoopt toch Corona oploop.

Het ligt er ook aan hoe zwaar, loop ik werkelijk een zeer, zeer zware aandoening op dat ademen met de grootste moeite of onmogelijk gaat dan overweeg ik misschien gecontroleerd pijnloos doodgaan boven een traject dat mij mogelijk geen goed doet, het ligt eraan, ik ben nu 75, maar als ik ruim over de 80 ben zal ik er misschien zo over denken, ook dit is een probleem, het lijkt op verkapte zelfmoord en dat kan je als Christen beter laten.
Ik weet het eigenlijk niet wat te doen. ik leef nu zonder angst en dat hou ik voorlopig zo.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 28 aug 2021 16:27

Grafiekje met de Amerikaanse oversterfte voor 45 tot 64-jarigen. Maar Corona is niet echt hoor :-)

Afbeelding

Ook leuk dat je precies kunt zien waar het helemaal verkeerd begon te gaan, week 13-14 in 2020. Eind maart, begin April dus...

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 28 aug 2021 18:48

Antoon75 schreef:Meribel je vroeg wat te doen als ik onverhoopt toch Corona oploop.

Het ligt er ook aan hoe zwaar, loop ik werkelijk een zeer, zeer zware aandoening op dat ademen met de grootste moeite of onmogelijk gaat dan overweeg ik misschien gecontroleerd pijnloos doodgaan boven een traject dat mij mogelijk geen goed doet, het ligt eraan, ik ben nu 75, maar als ik ruim over de 80 ben zal ik er misschien zo over denken, ook dit is een probleem, het lijkt op verkapte zelfmoord en dat kan je als Christen beter laten.
Ik weet het eigenlijk niet wat te doen. ik leef nu zonder angst en dat hou ik voorlopig zo.

Ja hoe zwaar weet je van te voren uiteraard niet

Wat je bedoeld met gecontroleerd pijnloos doodgaan weet ik niet precies. Het klopt dat we mensen palliatieve sedatie geven, dus in slaap laten vallen en pijnstillers geven tot aan overlijden maar dat is geen euthenasie traject of iets waar je actief voor kiest. Dat mag en wordt alleen ingezet als iemand al zal gaan sterven binnen afzienbare tijd.

Mijn vraag was meer zou je dan wel in het ziekenhuis nog opgenomen willen worden en/of naar de ic. Vele ouderen hebben ook gekozen om zelfs niet meer naar het ziekenhuis te gaan

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 29 aug 2021 12:17

Mijn vraag was meer zou je dan wel in het ziekenhuis nog opgenomen willen worden en/of naar de ic. Vele ouderen hebben ook gekozen om zelfs niet meer naar het ziekenhuis te gaan

m.i. kan je zulke dingen pas beoordelen op het moment van overkomen.
mijn twee vaccinatie-uitnodigingen staan nog netjes in de brievenstandaard en als ik de geest krijg houd ik de mogelijkheid gewoon open.
Wat ik heel schunnig vind, is dat ons Ivermectine bewust wordt onthouden. Daar zoek ik absoluut zeer kwade bedoelingen achter.
Toen de IC-s vol lagen, vond ik niet dat ik, indien besmet, daar een plaats zou mogen opeisen als 80+ er.
Nu zou ik niet weten; als je het benauwd heb, dan zoek je graag naar hulp, vind ik. Wel vind ik het een zegen dat er überhaupt palliatieve sedatie bestaat. Mijn ouders zijn allebei zo in rust en vrede kunnen sterven, lijkt mij van buiten gezien.
ik geloof als christen dat we ons leven in afhankelijkheid in handen van onze Heere mogen weten. En als ons geweten ons aanspreekt, moeten we daar zorgvuldig aandacht aan schenken. Verder gun ik ons allemaal van dag tot dag een blij en gelukkig leven.
En wat de toekomst aangaat, zo zeg ik nog maar een keer, ben ik van mening dat we gisteren al de wederkomst van de Heere Jezus moeten blijven verwachten, ook al zal dat nog heerlijk 100 jaar op zich laten wachten. Het gaat er m.i. om dat we ooit in die verwáchting overlijden, teneinde de opname van de bruid mee te zullen maken. Durf 1Tess.4 daartoe te lezen.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 29 aug 2021 12:51

ben db bd schreef:m.i. kan je zulke dingen pas beoordelen op het moment van overkomen.

hmm, ja en nee. Allereerst ja dat klopt voor velen natuurlijk, maar ik kan me nog zo ontzettend goed herinneren jaren geleden een dame die ik in de thuiszorg verzorgde die overal briefjes had opgehangen, voornamelijk rondom haar bed, BRENG MIJ NIET NAAR HET ZIEKENHUIS, ik koeien letters.
Dit was er erg stellig in . :lol:

maar even los van dit onderwerp, @ben db bd, je bent dus al boven de 80. Respect hoor! Zoiets je dus niet van elkaar als je online discussieert, raar idee is dat toch.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 aug 2021 15:41

ben db bd schreef:Wat ik heel schunnig vind, is dat ons Ivermectine bewust wordt onthouden. Daar zoek ik absoluut zeer kwade bedoelingen achter.

Zelfs de fabrikant van Ivermectine, Merck, zegt dat het niet werkt voor COVID. Houden die lui niet van geld misschien?

https://www.merck.com/news/merck-statem ... -pandemic/

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 29 aug 2021 16:17

meribel schreef o.a.: BRENG MIJ NIET NAAR HET ZIEKENHUIS, in koeienletters.

toch even persoonlijk bezig; ik ben al vele jaren (best zwaar) hartpatiënt. Bij mij in de kerk wist iedereen dat ik bij overlijden niet gereanimeerd wilde worden. (wij hebben tegenwoordig ook zo'n ding in de nevenruimte hangen)
Een vriend van ons stierf ooit op Hemelvaartsdag, in de kerk, onder het zingen van: "dan ga ik op tot Gods altaren, tot God mijn God de bron van vreugd". Nou, duidelijker kan het signaal niet zijn hè? Maar ze zijn een half uur bezig geweest om te proberen hem terug te halen.
We hebben hem niet meer mogen zien, zo beschadigd was hij.
Drie jaar terug 'streek' ik hem ook wegens gewoon eerlijk 'over' zijn, onder kerktijd, maar wegens corona thuis achter de computer.
Mijn zoon belde echter alle hulpdiensten, welke mij gedurende 20 minuten reanimeerden. Maar ik kwam niet meer terug en werd dus afgekoppeld, volgens de geldende regels. Onze zoon (ooit gillend de welvaartskerk uitgerend wegens ontmoediging) begon toen echter intensief te bidden, waarop er toch weer een heel klein rimpeltje verscheen op de monitor. Op zijn opdracht koppelden ze mij toen weer aan en brachten mij naar het ziekenhuis. Een paar dagen later werd ik toch ook weer wakker in een ziekenhuisbed en kreeg een ICD en zware 'paardenmiddelen' om weer te blijven leven.
Waarom vertel ik dat? omdat ik gewoon toch weer elke dag blij en gelukkig ben, hoewel fysiek erg weinig waard, weshalve best bang van de boze 'achterkant' van de vaccinaties . (mRNA spike eiwitten)
We hebben gewoon een levende God en een Heiland waar we heerlijk eeuwig aan verbonden mogen zijn. Hallelujah!
En wat de corona en alles wat ze daarbij verzinnen aangaat, de Heer regeert, Zijn Koninkrijk staat vast, Zijn heerschappij omvat de loop der tijden, enz. Kennen we dat lied nog? (vs.2 van gezang 130, "God is getrouw" bundel 1938. ook 237 bundel 'Weerklank', en119 'Uit aller mond')

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 29 aug 2021 17:49

@ben db bd

Maar als je boven de 80 bent is het vaccin niet nemen net zo prima uiteraard. Onder de 80 ook. Ieder voor zijn eigen gemoed ten volle verzekerd. We hoeven niet bang te zijn voor de dood. De enige reden om het te nemen is dan nog dat je als individuutje mee wil helpen de immense druk op de zorg te verlichten

Toen de ic vol ligt met covid patienten dan kan het gebeuren dat er geen plaats is voor patienten zoals jij bent geweest, die buiten het ziekenhuis een hartstilstand krijgen (wat fijn dat je er goed uitgekomen bent trouwens!) Maar bij een volle ic moeten dan keuzes gemaakt. Iemand van 70 met een hartstilstand of iemand van 50 met corona? Die keuzes dat is waar men voor vreest.

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 29 aug 2021 20:48

Die keuzes dat is waar men voor vreest.

@ meribel, ik vrees dat er keuzes onderweg zijn waar we nu niet eens aan durven denken, gewoon vreselijke keuzes, niet door ons, maar voor ons genomen, door de overheid.
Weet u, ik vind Mortlach ijzersterk in zijn tegenaanvallen op Xander. Hij verslaat mij steeds vind ik dan. ik heb er niet op terug, vind ik.
Maar vergun mij nou eens een recent rijtje van de alternatieve informatie op te mogen lepelen, schrik niet: (bron dus via X)
eergisteren: 'Japan breekt met WHO dictaat, en vraagt alle artsen Ivermectine voor te schrijven.' (vraag ben: volkomen gelogen?)
'14 keer meer doden in landen die geen Ivermectine gebruiken – Officiële overheidsdata Verenigd Koninkrijk: Overgrote meerderheid ‘Delta’ doden zijn gevaccineerd – UPDATE 14.40: Grootste ‘real world’ studie tot nu toe bevestigt dat natuurlijke immuniteit 13 keer effectiever is dan ‘vaccins’ (laat het nou eens 3x over de kop gechargeerd zijn, dan schrik je hier toch nog van? b)
'De voorzitter van de Tokyo Medical Association heeft tijdens een persconferentie erkend dat Ivermectine zeer effectief is tegen Covid-19, en alle Japanse artsen het daarom onmiddellijk zouden moeten gaan voorschrijven.'
'De Japanners vergeleken diverse landen in Afrika die wel of geen Ivermectine gebruiken. Dat wordt weliswaar niet officieel gedaan tegen Covid-19, maar wel tegen parasitaire ziekten. In de landen waar Ivermectine wordt gebruikt zijn er 134,4 Covid ‘gevallen’ per 100.000, en slechts 2,2 doden per 100.000. In schril contrast staan de landen die géén Ivermectine gebruiken: 950,6 gevallen per 100.000, en 29,3 doden per 100.000 (bijna 14 keer hoger!)' enz.
(natuurlijk is er wel een 'belanghebbende' te vinden om dit tegen te spreken. Dat is wel anders dan weerleggen!).
'Aanvulling 14.40: Een nieuwe Israëlische studie, volgens mainstream kanaal Bloomberg de ‘grootste vergelijkende real world’ analyse tot nu toe, bevestigt dat natuurlijke immuniteit 13 keer effectiever is in het stoppen van de vermeende ‘Delta’ variant, dan de ‘vaccins’. Bovendien blijken gevaccineerden een 27 x hogere kans te hebben op symptomatische infecties.'
26-8: 'In een recente studie van de prestigieuze Oxford University Clinical Research Group werd geconstateerd dat volledig gevaccineerden een maar liefst 251 keer hogere virale Covid-19 lading in zich dragen dan ongevaccineerden, en zowel elkaar als anderen besmetten'.
(al was er nou maar 10% van waar, dan nog .... overigens is het woord studie tevens een link naar het rapport. maar daar voldoet mijn kennis Engels niet aan om te kunnen lezen. Dus als ik lieg is het in commissie :x
' Dat juist volledig gevaccineerden vatbaar zijn voor de Delta variant en elkaar en anderen besmetten werd al in juni in het Farinholt (en 6 andere collega’s) onderzoek (‘Transmission event of SARS-CoV-2 Delta variant reveals multiple vaccine breakthrough infections’ / MedRxiv) geconstateerd. De directeur van de Amerikaanse CDC heeft dan ook moeten toegeven dat de Covid-19 injecties de verspreiding van het (veronderstelde) virus niet kunnen stoppen.'
Dit zijn zomaar een paar zinnen uit een enorm grote (nog) dagelijkse stroom aan alternatieve informatie, waar als het maar een beetje waar zou zijn - en daar vrees ik nog steeds voor - de honden natuurlijk geen brood van zouden lusten. (ontdek zelf maar ...)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 aug 2021 21:23

ben db bd schreef:Weet u, ik vind Mortlach ijzersterk in zijn tegenaanvallen op Xander. Hij verslaat mij steeds vind ik dan. ik heb er niet op terug, vind ik.
Maar vergun mij nou eens een recent rijtje van de alternatieve informatie op te mogen lepelen, schrik niet: (bron dus via X)
eergisteren: 'Japan breekt met WHO dictaat, en vraagt alle artsen Ivermectine voor te schrijven.' (vraag ben: volkomen gelogen?)

Ik zag alleen een filmpje met ondertitels en ik kan niet zeggen of die ondertitels juist waren, want ik spreek geen Japans. Zie HIER dat het inderdaad gewoon weer leugens zijn.

Dr. Haruo Ozaki may be the Chairman of the Tokyo Medical Association, but he can only make suggestions. He is not the Japanese Health Ministry and cannot approve ivermectin for use against COVID-19.

Vertaling: Dr. Haruo Ozaki is dan misschien wel de voorzitter van de Tokyo Medical Association, maar hij kan slechts suggesties doen. Hij vertegenwoordigt niet het Japanse Ministerie van Volksgezondheid en kan geen goedkeuring geven aan het gebruik van Ivermectine tegen COVID-19.

Oftewel, een dokter suggereert het. Dat is nog heel wat verwijderd van dat de Japanse overheid die suggestie overneemt. Wanneer ga je je mening over Xandernieuws nou eens bijstellen?

'14 keer meer doden in landen die geen Ivermectine gebruiken – Officiële overheidsdata Verenigd Koninkrijk: Overgrote meerderheid ‘Delta’ doden zijn gevaccineerd

Ja, dat is precies wat je zou verwachten wanneer de overgrote meerderheid van je bevolking gevaccineerd is. Even hypothetisch: Een bevolking van 1 miljoen mensen met 95% vaccinatiegraad, 1% kans om te sterven; en 5% niet gevaccineerd met 10% kans om te sterven. Dan sterven er dus 1 miljoen * 0.95 * 0.01 = 9500 gevaccineerden en 1 miljoen *0.05 * 0.10 = 5000 niet gevaccineerden. Aha! roept Xandernieuws dan: zie je wel, er sterven 2 keer zo veel gevaccineerden als niet gevaccineerden. Ja, nogal wiedes als die groep bijna 20 keer zo groot is als de ander.

(natuurlijk is er wel een 'belanghebbende' te vinden om dit tegen te spreken. Dat is wel anders dan weerleggen!).
'Aanvulling 14.40: Een nieuwe Israëlische studie, volgens mainstream kanaal Bloomberg de ‘grootste vergelijkende real world’ analyse tot nu toe, bevestigt dat natuurlijke immuniteit 13 keer effectiever is in het stoppen van de vermeende ‘Delta’ variant, dan de ‘vaccins’. Bovendien blijken gevaccineerden een 27 x hogere kans te hebben op symptomatische infecties.'

Het blijft grappig. Eerst bestaat Covid niet. Dan werkt het vaccin ertegen niet. En dan blijkt dat het vaccin dat niet werkt, minder goed werkt dan de ziekte zelf, die trouwens helemaal niet bestaat en ze weten ook nog eens precies met hoeveel minder... Uhhh, covid bestond toch helemaal niet? Wat is het nou?

26-8: 'In een recente studie van de prestigieuze Oxford University Clinical Research Group werd geconstateerd dat volledig gevaccineerden een maar liefst 251 keer hogere virale Covid-19 lading in zich dragen dan ongevaccineerden, en zowel elkaar als anderen besmetten'.
(al was er nou maar 10% van waar, dan nog .... overigens is het woord studie tevens een link naar het rapport. maar daar voldoet mijn kennis Engels niet aan om te kunnen lezen. Dus als ik lieg is het in commissie :x

Mijn Engels is wél voldoende om die studie te lezen en - uiteraard - is het wederom larie. Ik zit regelmatig met gelijke mate van verwondering en afgrijzen te kijken hoe goed ze er bij Xandernieuws in zijn om alles zo negatief mogelijk te verdraaien.

Waar ik me trouwens ook over verwonder, het ENIGE wat Xandernieuws nog enigszins goed doet, is bronnen opgeven. Vaak helaas van neo-nazistische Amerikanen met een radiozender (Hal Turner) maar soms ook primaire bronnen en dat is fijn. Maar aangezien die bronnen altijd tegenspreken wat Xander zijn bezoekers op de mouw probeert te spelden, gaan ze er blijkbaar op die redactie gewoon van uit dat hun gebruikers die bronnen TOCH NIET LEZEN. Omdat ze het Engels niet machtig zijn, of omdat het ze niet genoeg interesseert (En Ben, daar ben je helaas een klinkend voorbeeld van).

Nee, ze gaan er blijkbaar vanuit dat de gemiddelde bezoeker een link ziet, misschien zelfs aanklikt en dan een officieel onderzoek ziet en dan denkt dat het dus wel goed zit, want waarom zou Xander, een christen immers, tegen zijn naasten valse getuigenissen afleggen? Daar kun je bij Xander helaas en uiteraard gewoon niet van op aan. Xander maakt gewoon keihard misbruik van de goedgelovigheid van christenen in andere (veronderstelde) christenen. Zo ook hier:

Findings: Between 11th–25th June 2021 (week 7–8 after dose 2), 69 healthcare workers were tested positive for SARS-CoV-2. 62 participated in the clinical study. 49 were (pre)symptomatic with one requiring oxygen supplementation. All recovered uneventfully. ... Viral loads of breakthrough Delta variant infection cases were 251 times higher than those of cases infected with old strains detected between March-April 2020.

Om te beginnen herstelden al deze mensen zonder veel problemen. Dank u, vaccins. Maar goed, die 251 keer meer virusdeeltjes. Zie dat ze de Delta-variant vergelijken met de Niet-delta-varianten van vorig jaar. Er is een reden dat Delta zo hard om zich heen slaat. Het is inderdaad een stuk gemener dat de varianten waar het allemaal mee begon. Dat wisten we al lang. Er wordt nergens een vergelijking gemaakt met niet-gevaccineerden. Dat verzint Xander gewoon lekker zelf. Hoewel, de vergelijking wordt gemaakt met mensen met COVID in maart 2020 (oudere variant) toen nog niemand was ingeënt. Het is dus echt appels met peren vergelijken wat Xander ervan maakt. Ik wil niet weten wat de virus count is voor niet-gevaccineerden met Delta.

' Dat juist volledig gevaccineerden vatbaar zijn voor de Delta variant en elkaar en anderen besmetten werd al in juni in het Farinholt (en 6 andere collega’s) onderzoek (‘Transmission event of SARS-CoV-2 Delta variant reveals multiple vaccine breakthrough infections’ / MedRxiv) geconstateerd. De directeur van de Amerikaanse CDC heeft dan ook moeten toegeven dat de Covid-19 injecties de verspreiding van het (veronderstelde) virus niet kunnen stoppen.'

Hé, en het virus is ineens weer 'verondersteld', oftewel "bestaat niet", maar het vaccin werkt er minder goed tegen, tegen dat virus wat niet bestaat.... ](*,) ](*,)

Dit zijn zomaar een paar zinnen uit een enorm grote (nog) dagelijkse stroom aan alternatieve informatie, waar als het maar een beetje waar zou zijn - en daar vrees ik nog steeds voor - de honden natuurlijk geen brood van zouden lusten. (ontdek zelf maar ...)

Maak je daarover maar geen zorgen. Er is niks van waar. :mrgreen:

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 30 aug 2021 00:43

@ben db bd. Ik begrijp dat je in ieder geval goed blijft inlezen en jezelf op de hoogte houdt. Mss is dit ook wel een geschikte website met veel bruikbare informatie;
https://www.gezondheidenwetenschap.be/i ... r-vrijheid

En hier de richtlijnen van de nhg. Dat is het nederlands huisartsen genootschap inzake ivermectine

https://corona.nhg.org/wp-content/uploa ... ulatie.pdf

Weet je je kan ivermectine altijd proberen zou ik zeggen, alhoewel je dan zelf denk ik de dosis en de duur moet gaan bedenken want er is een richtlijn bij wormeninfectie maar dat hoeft niet hetzelfde te zijn als covid infectie Of het nou wel of niet geneest menselijk lichaam kan ontzettend veel hebben en een weekje ivermectine gaat ook wel weer uit je systeem. ( zelfs een kuur van ali express wel )
Het is alleen wel bijzonder dat mensen niet een experimenteel vaccin willen zeggen ze, maar wel op zichzelf experimenteren met ivermectine. Ja maakt mij niet uit maar ik vind de kronkel ingewikkeld te volgen gewoon
Want als je een kuurtje ivermectine wel wil proberen waarom niet het vaccin proberen zou je denken

Ik zie zelf het overtuigend bewijs voor ivermectine nog niet ben db bd, maar misschien komt het nog. Zou fantastisch als er een werkzaam medicijn komt

gravo
Majoor
Majoor

Berichtdoor gravo » 30 aug 2021 06:22

ben db bd schreef:(...)
Weet u, ik vind Mortlach ijzersterk in zijn tegenaanvallen op Xander. Hij verslaat mij steeds vind ik dan. ik heb er niet op terug, vind ik. (...)

Ik vind de reacties van Mortlach op de Xandernieuws claims ook heel waardevol. Hij ontzenuwt ze trefzeker.
Maar ik zou dan verwachten dat je hier ook de consequentie aan verbindt om Xandernieuws niet langer als een betrouwbare bron te gebruiken.
En die logische stap zet je steeds maar niet ben db bd?

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Antoon75

Berichtdoor Antoon75 » 30 aug 2021 06:33

Dorpeling schreef:Helemaal geen vreemde vraag, sterker nog volgens mij heb ik eerder zelf een soortgelijke stelling geplaatst. Een natuurlijke besmetting beschermd namelijk beter en veel langer. Vandaar ook dat het voor mij onbegrijpelijk is dat we, na de ouderen en risicogroepen gevaccineerd te hebben of iig die keus gekregen hebben, niet zijn overgegaan naar het oude normaal. Vooral omdat we de zomermaanden ingingen waar het virus toch minder impact lijkt te hebben dan in het griepseizoen.
Maar goed, dat betaamd een christen natuurlijk niet te zeggen [-X Eerst moet de hele wereld volkomen gevaccineerd zijn, compleet met driedubbele jaarlijkse boosters en weet ik wat allemaal en dán pas.. alsof we niet geschapen zijn met een perfect werkend immuunsysteem wat in de meeste gevallen dit virus met gemak de baas kan. En dan vooral wel een jong en gezond lichaam.

Ter herinnering, dit van een tijdje geleden, ik heb het gevoel dat er hier maar weinig op de echte kernpunten ingegaan wordt, men draait er een beetje omheen en zoekt daar waar weinig te vinden is en toch is het eenvoudig gewoon zoals Dorpeling stelt, de spijker op de kop, overigens is dit ook wat weleens bij Xander en Niburu voorbij komt. ik ben het niet overal mee eens daar maar als iets juist is zeg ik het ook, dat er daar iets debunked of ontzenuwd wordt weinig van te merken.
Lees naast de MSM. ook Maurice de Hond eens, er kan weleens een wereld opengaan voor hen die teveel aan het narratief van overheid en MSM vasthouden.

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”