lijkt mij megagaaf om een W&F subforum te krijgen!!
Maar ik begrijp dat dat niet zomaar kan.. zoals DeeKaa zei.
Tja, een psychologie subforum lijkt mij ook super..
Kan misschien ook bij die filosofie?? Of zeg ik nou iets heeeel erg fouts??

Moderator: Moderafo's
Vrouwe Justitia schreef:Juist, weermannetje. Lees jij je Descartes maar eens, dan weet je misschien weer dat je bestaat![]()
Maar wat is nu het wezenlijke belang van al dan niet bestaan?
Aragorn schreef:Vrouwe Justitia schreef:Juist, weermannetje. Lees jij je Descartes maar eens, dan weet je misschien weer dat je bestaat![]()
Hm, ik denk dat weermannetje dan tot de conclusie zal moeten komen dat hij niet bestaat, want denken heb ik hem nog niet echt zien doen..![]()
Vrouwe Justitia schreef:Nu ja, misschien besta je ook pas echt als je denkt. Niet-denkers leiden slechts een schijnbestaan, wellicht...
Vin schreef:Dus als ik dat zo hoor word 't een n00b filosofie forum?
Bovendien is de uitspraak onjuist. Zelfs dat je bestaat kun je niet weten, maar is makkelijker in de dagelijkse beslommeringen om vooralsnog aan te nemen dat je bestaat.
Aragorn schreef:Vrouwe Justitia schreef:Juist, weermannetje. Lees jij je Descartes maar eens, dan weet je misschien weer dat je bestaat![]()
Hm, ik denk dat weermannetje dan tot de conclusie zal moeten komen dat hij niet bestaat, want denken heb ik hem nog niet echt zien doen..![]()
Het Weermannetje schreef:Aragorn schreef:Vrouwe Justitia schreef:Juist, weermannetje. Lees jij je Descartes maar eens, dan weet je misschien weer dat je bestaat![]()
Volgens mij zou dan Refoweb niet eens bestaan!![]()
![]()
![]()
Vrouwe Justitia schreef:Het Weermannetje schreef:Aragorn schreef:Vrouwe Justitia schreef:Juist, weermannetje. Lees jij je Descartes maar eens, dan weet je misschien weer dat je bestaat![]()
Volgens mij zou dan Refoweb niet eens bestaan!![]()
![]()
![]()
Waarom? Alles wat gedacht word (dus door iemand die denkt, dus bestaat), is.
Voor sommigen bestaat Refoweb dus inderdaad niet, maar dat is vanzelfsprekend irrelevant, omdat ze zelf niet bestaan, en het probleem van het al dan niet bestaan van iets anders dan helemaal niet aan bod hoeft te komen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 77 gasten