Marnix schreef:Ja ach, 5 jaar oorlog he, dat heeft natuurlijk ook totaal geen sporen nagelaten in mensenlevens. Het is allemaal niet zo erg he. En als men zich in 40-45 netjes aan alle maatregelen had gehouden allemaal hoefde er ook niemand bang te zijn om doodgeschoten te worden.....
Wat de maatregelen betreft beste eigenwijsneus, daar heb je een site voor. Daar kan je zien welke maatregelen we moeten nemen, geadviseerd dooe experts, mensen die er WEL verstand van hebben. Die maatregelen volgen we dus op en wat niet mag, dat doen we niet. Het rare is alleen dat jij telkens een maatregel erbij verzint die de experts niet noemen en daar maar op door blijft drammen omdat je jezelf blijkbaar al 1,5 jaar opsluit in je huis. Maar als je het erg vindt kijk ik voor wat ik wel en niet mag wel bij het RIVM. Dan is het ook nog een beetje begrijpelijk. Ik zal de link hier even plaatsen, dan kan je er zelf ook eens gaan kijken!
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... n-vakantie
Doe je best trek je vooral nergens van aan al die maatregelen zijn maar flauwe kul bij jou en de pandemie bestaat niet
](./images/smilies/eusa_wall.gif)