Moderators: Memmem, Moderafo's
hans0166 schreef:eventjes slikken... 10.345 nieuwe besmettingen erbij in een dag... amper twee weken geleden rond de 500 ...
Mortlach schreef:Vandaag voel ik het wel een beetje, moet ik zeggen. De spierpijn in mijn rug kan ik me in ieder geval niet herinneren van de eerste keer, dus dat lijkt nieuw. Aan de andere kant, als het daar bij blijft, heb ik niks te klagen.
Mortlach schreef:Bijwerkingen hielden gelukkig niet te lang aan. vandaag alweer stukken beter!
Bijwerkingen hielden gelukkig niet te lang aan. vandaag alweer stukken beter!
Haaibaai schreef:En jij denkt dat je nu beschermd ben met die lichaamsvreemde stoffen in je lichaam .......niet dus.
Marnix schreef:Vaccinontkenner!!!![]()
Haaibaai schreef:En jij denkt dat je nu beschermd ben met die lichaamsvreemde stoffen in je lichaam .......niet dus.
Mortlach schreef:Het is een beetje lastig je serieus te nemen. Was jij niet degene die ik tot 3 keer toe heb gevraagd om uit te leggen hoe virussen zich normaal gesproken vermenigvuldigen, waarna de stilte oorverdovend was? Als je zelfs die basale kennis niet hebt, is je verdere inbreng in dit onderwerp ook niet echt de bandbreedte waard.
Mortlach schreef:Het is een beetje lastig je serieus te nemen. Was jij niet degene die ik tot 3 keer toe heb gevraagd om uit te leggen hoe virussen zich normaal gesproken vermenigvuldigen, waarna de stilte oorverdovend was? Als je zelfs die basale kennis niet hebt, is je verdere inbreng in dit onderwerp ook niet echt de bandbreedte waard.
Haaibaai schreef:Wij denken dat je de verkeerde voor hebt goed lezen voortaan wel zo verstandig.
Mortlach schreef: Het is een beetje lastig je serieus te nemen. Was jij niet degene die ik tot 3 keer toe heb gevraagd om uit te leggen hoe virussen zich normaal gesproken vermenigvuldigen, waarna de stilte oorverdovend was? Als je zelfs die basale kennis niet hebt, is je verdere inbreng in dit onderwerp ook niet echt de bandbreedte waard.
Uit een grootschalige peiling van de Association of American Physicians and Surgeons (AAPS) onder medische professionals komt naar voren dat meer dan 60% weigert zich tegen Covid-19 te laten vaccineren, omdat ze dat a) onnodig vinden, en b) ervan overtuigd zijn dat deze als vaccins verpakte experimentele gentherapie injecties meer kwaad dan goed doen. Het onderzoek toont aan dat de officiële verklaring dat 96% van het medische personeel inmiddels is gevaccineerd, van geen kant klopt. In Portugal heeft een rechter bevestigd dat het echte aantal Covid-19 doden niet ruim 17000 (vergelijkbaar met Nederland), maar slechts 152 bedraagt. Dat betekent dat meer dan 99% in werkelijkheid ergens anders aan is gestorven.
‘het verkeerd is iemand die een shot weigert een anti-vaxxer te noemen. Er zijn bijna geen artsen die ‘anti-antibiotica’ of ‘anti-chirurgie’ zijn. Daarentegen zijn ze allemaal tegen behandelingen waarvan ze denken dat die onnodig zijn en meer kwaad dan goed doen, of die inadequaat zijn getest.’
ben db bd schreef:Dit lees ik van gesmade doch bevoegde zijde:
Uit een grootschalige peiling van de Association of American Physicians and Surgeons (AAPS) onder medische professionals komt naar voren dat meer dan 60% weigert zich tegen Covid-19 te laten vaccineren, omdat ze dat a) onnodig vinden, en b) ervan overtuigd zijn dat deze als vaccins verpakte experimentele gentherapie injecties meer kwaad dan goed doen.
ben db bd schreef:Mijnheer Mortlach, ik schaam mij voor uw vrijmoedigheid. Wat is uw expertise? Waarop bent u gepromoveerd, waaruit uw aangenomen bevoegdheid blijkt? Durf eens door te komen achter uw nickname vandaan?! Dit lees ik van gesmade doch bevoegde zijde:
AAPS uitvoerend directeur dr. (dit is een beschermde titel hè?) Jane Orient reageerde dat:
Zullen we zo nog een uurtje doorgaan?
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten