onderaan beginnend:
En het is je goed recht om bang te zijn voor een vaccin. Het is echter een angst die niet echt ergens op gebaseerd is.
ik begrijp dat vaccins voorheen alleen gestoeld waren op onschadelijke dode virussen waartegen jouw T-cellen toch een immuniteit konden opbouwen. Dat vind ik een prachtige vinding.
Nu schijnt de beer los te zijn waarbij je maar moet afwachten wat ze allemaal in jouw lijf injecteren. Op termijn weten ze dat zelf ook niet, of erger, mogelijk kunnen daar zelfs kwade big brother bedoelingen achter schuilen.
Gisteren las ik dat er wordt gewerkt aan chips in de vorm van gel. Nou, denk ik dan, daarmee kan kwaadaardig spul nog weer beter ingebracht worden in mijn lieve achterkleinkinderen.
En wat betreft de moderne architectuur: ik snap niet zo goed wat dat met dit onderwerp te maken heeft.
Daar gaat het mij ook om volkomen foute gevolgen op ons handelen, o.a. sociale onthechting en agressiviteit tot gevolg hebbend.
Dat geldt ook voor onze isoleercellen, zag u dat ook op TV? (ik heb er nogal wat meegebouwd en voor een nacht vind ik ze wel waardevol).
Mijn schoonzusje hebben ze ook een maand lang in een isoleercel opgesloten gehad. Vreselijk!
maar om daarmee te stellen dat wetenschappelijk onderzoek helemaal geen basis kent is onzinnig.
Ja, dat zijn we helemaal eens met elkaar. Doch zoiets onzinnigs zal ik toch hopelijk nooit ergens gezegd hebben? En inzake coronavaccins vinden we zelfs dat er zwaar onvoldoende onderzoek aan ten grondslag ligt, toch ?
inderdaad, in de meeste vakgebieden is kennis na 15 tot 25 jaar achterhaald, maar dat betekent niet dat de kennis onjuist is
Nou, dat mijn vader met een hernia 6 weken plat moest en dat vrouwen na een bevalling 10 dagen in bed moesten blijven, verklaren we nu toch echt als onjuist. Met een maagzweer heeft mijn vader ook lang in bed gelegen, maar ze hadden hem met vakantie moeten sturen, zegt mijn zeer wijze vrouw. Zelf is haar maagzweer na haar huwelijk met mij ook zo opgeknapt (wij wonen eigenlijk met vakantie)
"Volkomen betrouwbaarheid"? Hoe zie je dat voor je? En hoe bepaal je dat? wetenschap en journalistiek hebben nu eenmaal niet de luxe om te gaan zitten wachten op Goddelijke openbaringen, en dus worden stukken altijd vanuit een bepaald perspectief geschreven. Stel dat 99 wetenschappers zeggen dat er geen leven is op de maan, maar 1 iemand zegt dat maanmannetjes wél echt bestaan, is het dan "de waarheid verbloemen" als de media zegt dat de maan een levenloos rotsblok is?
vergun mij om te mogen beweren dat in erkende Goddelijke afhankelijkheid uitgevoerd wetenschappelijk onderzoek tot een hoger resultaat leidt dan seculier. Is het u ook niet opgevallen dat Joden ook veel hoger scoren daarin? Tel bijv. het aantal Nobelprijzen van hen maar .....
En uh, op een levenloos rotsblok kan best een levend iemand zitten, al is het maar een gematerialiseerde demon, toch?