Moderators: Memmem, Moderafo's
lammetje schreef:Zonde van de investering die ze hebben gedaan door zoveel extra vaccins te regelen.
Of zou corona gewoon niet bestaan hebben en zeggen ze nu dat het zo goed helpt allemaal...![]()
Oh nee, dat is natuurlijk erg complottheorie achtig, maar toch krijg ik bij jullie altijd het gevoel om zoiets te schrijven. Jullie reageren altijd zo leuk op zulke posts.
ajl schreef:Zeg je nu werkelijk dat covid verzonnen is?
StillAwake schreef:Helemaal prima dat jij zelf het risico wilt lopen op bepaalde ziektes, maar ik vraag me toch af heo je dat dan in verband kunt brengen met "jezelf niet in gevaar brengen".
Nog afgezien van het gegeven dat je door jezelf niet te vaccineren ook anderen in je omgeving in gevaar brengt, mensen bij wie om welke reden dan ook een vaccin geen bescherming biedt.
En je noemt jezelf kritisch, en zelf denkend, maar ik heb nog in geen enkel topic een onderbouwde redenatie gevonden van jouw aversie tegen vaccinaties.
Alleen verhalen van menzen in je omgeving bij wie een vaccinatie (geen Covid19 vaccin) niet 100% het juiste effect had.
En neem van mij aan: als je zegt "gewetensbezwaard" snap ik dat niet, maar accepteer ik dat als geldige reden.
En wat je stelt over voedsel: inderdaad is het goed om te letten op wat je eet.
Dat kankercellen groeien van suiker was mij onbekend, en een korte zoektocht op internet gaf ook neit de indruk dat dat speelt: heb je daar een bron voor?
lammetje schreef:Nee natuurlijk zeg ik dat niet, maar ik wordt eerlijk gezegd erg vervelend van al die berichten dat je je moet laten vaccineren en anders een gevaar bent voor de samenleving en dat je als volwassene dus een vaccin moet nemen om de vaccinatie graad omhoog te krijgen. Nu dat niet lukt moeten de kinderen ook. Jij zegt bijvoorbeeld voor mezelf vind ik de eventuele lange termijn gevolgen niet zo belangrijk, voor mijn kinderen wel. Tja, ik begrijp dat wel, maar ik vind het voor mezelf ook belangrijk.
En ik vind inderdaad dat alles rondom corona nog steeds erg opgeblazen wordt. We kunnen ook overdrijven. En dat werkt 2 kanten op.
Blue Tiger Studio plaatste enkele dagen geleden een interview van Tom Zwitser met professor Sucharit Bhakdi, één van de bekendste internationale experts die een verklaard tegenstander is van de Covid-19 vaccinaties. Na zijn geruchtmakende bestseller ‘Corona Vals Alarm’ heeft hij een nieuw boek geschreven, ‘Corona ontmaskerd‘. Bhakdi is verbijsterd dat nu ook kinderen worden geïnjecteerd – zoals ook in Nederland gaat gebeuren -, niet alleen omdat al tal van gevaccineerde kinderen vreselijke gezondheidsproblemen hebben gekregen (iets wat doelbewust uit de massamedia wordt gehouden), maar ook omdat uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat 30% tot 40% van alle gevaccineerden bloedpropjes zullen krijgen. Bhakdi betitelt het vaccineren van kinderen zelfs als erger dan genocide, het allerergste dat er ooit in het Westen is gebeurd
ben db bd schreef:wat zijn er toch veel deskundigen welke wel eerlijk durven zeggen hoe het is! Hier weer een voorbeeld:
StillAwake schreef: Gelukkig is Sucharit Bhakdi wel een échte deskundige. Lees iets meer over deze man, en je beseft dat je met een charlatan te maken hebt. Als je zelfs van Youtube afgetrapt wordt vanwege desinformatie ben je echt een hele grote!
ben db bd schreef:Vergun mij om te stellen dat als je van YouTube afgeschopt bent, wij dat uitleggen als onwelgevallig, niet als fout, laat staan als gemeen.
Trump is daar ook vanaf geschopt, maar de helft (voor ons meer, voor jullie minder) van de Amerikaanse bevolking is het met hem eens.
FvD is ook al berispt door You Tube, maar van de politiek heeft hij de meeste leden, weet hij zelf te vermelden. (zal ook wel gelogen zijn?)
MAAR HIJ DEED HET NIET. Wij weten waarom hè?
Heerlijk joh, als ik morgen de geest krijg om mij te laten vaccineren, doe ik dat hoor op mijn leeftijd. (ik heb al 2 uitnodigingen binnen)
Maar alle christelijke magazines die ik lees, waarschuwen ook voor de spike eiwitten van de mRNA, niet voor gewoon klassiek vaccineren.
... maar de man over wie we het hier hebben noemt zichzelf emeritus professor (wat hij niet is), en is in de wetenschappelijke hoek allerminst onbesproken
‘Helaas is het geen vaccin. Dat zijn moeilijke dingen om te maken; bij griep werkt het ook niet, en ga zo maar door. Wat is het echt? Dan moet ik helaas tot in de details wijzen op de Staatscourant van 28 oktober 2020, en hoor ik Hugo de Jonge en zijn makkertje van Landbouw zeggen dat ze de genetische modificatie wetgeving (het verbod op genetische manipulatie experimenten op mensen) terzijde stellen. En waarom? Omdat het vaccin geen vaccin is, maar genetisch modificeren.’
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten