elbert schreef:@Marnix:
1. je tilt er te zwaar aan, dit is een prikje van mijn kant, geen complot en ook geen stokpaardje. De Volkskrant vindt het voldoende om over te berichten, dus waarom zou ik dat niet mogen doen?
2. dat het "uitgebreid onderzocht is", betwijfel ik. Momenteel zijn er in diverse staten in de VS (Arizona, Georgia) onderzoeken gaande naar de verkiezingsuitslag. Vergeleken met Nederland zijn de VS een derde wereldland qua organiseren van verkiezingen.
3. ik blijf bij mijn veronderstelling dat er onregelmatigheden zijn geweest, maar dat dit geen beslissende invloed op de uitslagen heeft gehad (dit heb ik meerdere keren aangegeven). Ik zie dus geen complot. Wel een gebrek aan ijver om die onregelmatigheden ook grondig te onderzoeken. N.B. onderzoek is nog geen teken dat er ook echt iets mis is gegaan.
De Volkskrant schrijft: "Bij de verkiezingen in maart zijn weliswaar geen grote onregelmatigheden vastgesteld, maar nieuwe maatregelen hebben het vertrouwen in het verkiezingsproces geen goed gedaan." En jij komt vervolgens met een onverklaarbaar bruggetje: Dus het is opmerkelijk dat de media ons wijs wil maken dat in Amerika de verkiezingen veilig zijn verlopen (jij weet wel beter). Er zit totaal geen logica in vandaar dat ik de termen "stokpaardje" en "complot" maar even bij haalde aangezien er dan vaak zo wordt geredeneerd:
"Advies: Briefstemmen in NL moet na de pandemie stoppen of veranderd worden"
"Dus briefstemmen is gevaarlijk"
"Dus briefstemmen leidt tot misbruik"
"Dus in Amerika ook"
"Maar nee, de media wil ons laten geloven dat het allemaal heel veilig is gegaan in Amerika, u-hu"
Ik ben normaal gesproken veel betere onderbouwingen van je gewend. Misschien is dat gewoon waarom ik er even over viel