Das zeker waar.
Maar meestal weet je meer over die persoon van tevoren denk ik.
Moderator: Moderafo's
parkiet schreef:ja dat klopt.
het is heel apart iemand te ontmoeten die eigenlijk al heel veel van je weet. dan zie je zo iemand voor het eerst in het echt en dan denk je ineens van, wow die weet dit en dit en datecht raar... niet dat het gaat om iemand met wie ik wat zou hebben ofzo, maar hetis gewoon heel apart...
Das ook waar, zeker als jij veel tegen die persoon vertelt hebt, en denkt dat het andersom ook zo is, maar dat dat later niet zo blijkt te zijn, en ze/hij zich dus heel anders voorgedaan heeft.
rosekapje schreef:maar dat geld zeker niet alleen voor relaties die door internet zijn ontstaan. (dat zou een beetje naief zijn om te denken)
rosekapje schreef:rosekapje schreef:maar dat geld zeker niet alleen voor relaties die door internet zijn ontstaan. (dat zou een beetje naief zijn om te denken)
tja, misschien afgezaagd, maar nogmaals....
parkiet schreef:Das ook waar, zeker als jij veel tegen die persoon vertelt hebt, en denkt dat het andersom ook zo is, maar dat dat later niet zo blijkt te zijn, en ze/hij zich dus heel anders voorgedaan heeft.
tja dit is wel herkenbaar... dan denk je dat je goed contact hebt en ervaart iemand als een goeie vriend... je denkt ook dat diegene daar ook zo over denkt, iig dat doet ie voorkomen... en ondertussen word er vanalles verzwegen enzo, lijkt et alsof ie tegen je liegt![]()
wat dat betreft ben ik idd beetje bang af en toe... dat als iemand veel vertel dat diegene het dan nix kan schelen, er zelf heel anders over denkt enzo... beetje ongelijkwaardig contact word et dan....
rosekapje schreef:misschien een verschil wat er is, dat als je elkaar nog niet gezien hebt, je misschien een beeld vormt, dat niet klopt, er zullen er ongeacht meer zijn, maar toch denk ik dat je elkaar best wel goed kan leren kennen door internet. (maar ik ga er dan ook vanuit dat ze gewoon zo doen als ze zijn, in het gewone leven ook met mensen die ik tegenkom)
En op den duur zullen er echt geen verschillen meer zijn.
Maar ja, je zult het ook wel begrijpen, wat ik wilde zeggen is dat je bij een 'gewone' relatie (hmm, klinkt stom, heb relatie die ontstaan is door internet en kan niet zien waarom die ongewoon is) ook ontzettend bij de benen genomen kan worden en dat die ander zich geheel anders voordotet dan hij is... Ja, ervaring, en zeer pijnlijk.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten