columbus schreef:bloempie19 schreef:Hier is dan eindelijk een foto van dr. Bloempie:
(Hij is wel een beetje groot, maar anders is ie niet scherp)
ja lieve mensen, ze is het echt! is het geen schatje?
Echt een leuke foto Bloempie!!!
Moderator: Moderafo's
Christa schreef:columbus schreef:bloempie19 schreef:Hier is dan eindelijk een foto van dr. Bloempie:
Echt een leuke foto Bloempie!!!
Christa schreef:Lieve Dr. Rosekapje,
Heeft u evenals Dr.Columbus goede ideeën om je vriend te verrassen.Ik zie mijzelf nou nog niet direct een bos bloemen aan mijn vriend geven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er nog leuke, originele ideeën? De meeste mensen komen namelijk aan met 'aftershave', nou, dat vind ik niet origineel meer.
Snapt u mij? Zou u misschien hier antwoord op kunnen geven?:!: Misschien leeft het ook wel meer onder de andere dames van Refoweb.
![]()
Groeten Christa![]()
![]()
![]()
![]()
Christa schreef:columbus schreef:bloempie19 schreef:Hier is dan eindelijk een foto van dr. Bloempie:
Christa schreef:Lieve Dr. Rosekapje,
Heeft u evenals Dr.Columbus goede ideeën om je vriend te verrassen.Ik zie mijzelf nou nog niet direct een bos bloemen aan mijn vriend geven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er nog leuke, originele ideeën? De meeste mensen komen namelijk aan met 'aftershave', nou, dat vind ik niet origineel meer.
Snapt u mij? Zou u misschien hier antwoord op kunnen geven?:!: Misschien leeft het ook wel meer onder de andere dames van Refoweb.
![]()
Groeten Christa![]()
![]()
![]()
![]()
Aragorn schreef:Hahahahaha! Wat een geweldige vriend heb jij toch, bloempie! Die is dus echt mijn held! Wat een fantastische smoes...!![]()
bloempie19 schreef:Aragorn schreef:Hahahahaha! Wat een geweldige vriend heb jij toch, bloempie! Die is dus echt mijn held! Wat een fantastische smoes...!![]()
Maarre, het wordt denk ik hoog tijd dat je eens een bezoekje komt brengen aan de dr. Love praktijk, want je kan denk ik wel een gesprekje gebruiken.![]()
Jij noemt iemand een held als hij smoezen verzint om zijn relatie staande te houden?Dan zit er bij jou iets goed mis! Heb je soms zelf een soortgelijke situatie meegemaakt, waardoor je denkt: Dat was de juiste oplossing geweest? Of ben je bang dat eerlijk het langst duurt?
In een relatie waar de liefde echt is, zijn geen smoezen nodig, Aragorn. Ik ben daarom bang, dat je nog moet leren wat echte liefde is.![]()
![]()
Liefs dr. Bloempie
Lalage schreef:Mijn vriend zei laatst: 'Ik heb zin om een cadeautje voor je te kopen.' Die dag heeft hij dat niet gedaan, maar ik vond het al zo lief dat hij dat zei. Hij betaalt ook best vaak de boodschappen en film enzo
bloempie19 schreef:Lalage schreef:Mijn vriend zei laatst: 'Ik heb zin om een cadeautje voor je te kopen.' Die dag heeft hij dat niet gedaan, maar ik vond het al zo lief dat hij dat zei. Hij betaalt ook best vaak de boodschappen en film enzo
Ja, lief is dat he?!![]()
Maar is dat niet met alles wat je vriend doet of zegt, als je op een roze wolk zit?
Vito schreef:Misschien dat veel "refowebben" impliceert dat je in het (echte) leven sociaal niet zo'n topper bent, wat in een relatie funest kan zijn....?
In mijn geval: 123 berichten in anderhalf jaar tijd valt toch wel mee...?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten