Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 25 mar 2004 19:37

columbus schreef:
bloempie19 schreef:Hier is dan eindelijk een foto van dr. Bloempie:

Afbeelding

(Hij is wel een beetje groot, maar anders is ie niet scherp)

ja lieve mensen, ze is het echt! is het geen schatje? :wink:

Echt een leuke foto Bloempie!!!

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 25 mar 2004 19:41

Lieve Dr. Rosekapje,
Heeft u evenals Dr.Columbus goede ideeën om je vriend te verrassen. :wink: Ik zie mijzelf nou nog niet direct een bos bloemen aan mijn vriend geven. :oops: :oops: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: Zijn er nog leuke, originele ideeën? De meeste mensen komen namelijk aan met 'aftershave', nou, dat vind ik niet origineel meer. :x Snapt u mij? Zou u misschien hier antwoord op kunnen geven?:!: Misschien leeft het ook wel meer onder de andere dames van Refoweb. :D
Groeten Christa :wink: :lol: :D :mrgreen: :wink:

niels82
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor niels82 » 25 mar 2004 20:13

Christa schreef:
columbus schreef:

Afbeelding

Echt een leuke foto Bloempie!!!

Waauwww wat een kanjer............. van een foto:wink:

Maar eh... veel succes van mij dr. bloempie!
Love can grow in all kinds of weather
As long as it is... planted in two hearts together!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 25 mar 2004 20:38

Christa schreef:Lieve Dr. Rosekapje,
Heeft u evenals Dr.Columbus goede ideeën om je vriend te verrassen. :wink: Ik zie mijzelf nou nog niet direct een bos bloemen aan mijn vriend geven. :oops: :oops: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: Zijn er nog leuke, originele ideeën? De meeste mensen komen namelijk aan met 'aftershave', nou, dat vind ik niet origineel meer. :x Snapt u mij? Zou u misschien hier antwoord op kunnen geven?:!: Misschien leeft het ook wel meer onder de andere dames van Refoweb. :D

hoi Christa,

Ik heb even wat zelfonderzoek gedaan, ik ben geen dame maar ik heb wel een tip!

Ga eens karten met je vriend. Maar eerst moet je zelf een paar weken karten want dan kan je hem eruit rijden! :lol:
Zeker weten dat ie het nooit meer vergeet en dan leer je gelijk een andere kant van hem kennen, de smoesjes kant.
ja, maar mn kart deed het niet goed!
of, ik snap er niets van, vorige keer was ik zeker 10 seconden sneller!
en, ik liet jou maar winnen, want als ik met mn vrienden gaat win ik ook al altijd.. :roll:
leuk! moet je eens doen Christa :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 25 mar 2004 23:05

Christa schreef:
columbus schreef:

Afbeelding

Ja een pracht foto gewoon :!: :lol:
Col? zullen we ook zo'n mooie van ons plaatsen :?: :?: :mrgreen:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 25 mar 2004 23:22

<------------------------ IS DIE NIET MOOI GENOEG DAN???? :lol:
(of bedoel je die foto met die fles?? nee die komt hier niet op de site! anders vlieg je eruit!!!!! :mrgreen: :wink: als je het maar uit je hoofd laat Johan!ik heb niet voor niets dat mondkapje voor)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 mar 2004 23:52

Christa schreef:Lieve Dr. Rosekapje,

Lieve Christa,

Ik ben dan wel dr. Bloempie, maar ik wil hier ook graag ff op reageren.
Ik wilde ook altijd cadeautjes krijgen van m'n vriend. Maar helaas kreeg ik die nooit. :( Behalve met m'n verjaardag dan. :roll:
Dus ik wat toespelingen maken van: Dat luchtje vind ik zóóó lekker ruiken... en: Dat shirtje in de etalage vind ik echt heel mooi, maar ja, jammer genoeg is m'n geld op...
Maar of hij begreep de hint niet, of hij wilde het niet begrijpen, in ieder geval kreeg ik nooit iets. :roll: :?
Totdat hij me vertelde, dat hij nooit echt verliefd is geweest op zijn vorige vriendin. En omdat hij haar dus geen echte liefde kon geven, compenseerde hij dat met cadeaus. Hij overlaadde haar elke week met cadeaus. :shock: Hij voelde zich anders zo schuldig, dat hij niet echt van haar hield. :roll:
Toen ik dat hoorde dacht ik: Wauw! :D Dan moet hij echt veel van me houden! Want ik krijg nooit cadeaus :!:
En sindsdien ben ik elke week weer blij als hij niks voor me bij zich heeft, want dan weet ik: Hij houdt nog van me! :D
En zeg eens eerlijk: Wat wil je liever: een cadeau of eens lekker geknuffeld worden? De meeste mensen kiezen dan toch wel voor het laatste, want dat geeft je meer voldoening dan een luchtje ofzo.
(Hoewel... De ring die ik voor m'n verjaardag van m'n vriend heb gehad, is wel erg mooi! :roll: :mrgreen: )
Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

Liefs dr. Bloempie

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 mar 2004 23:56

Hahahahaha! Wat een geweldige vriend heb jij toch, bloempie! Die is dus echt mijn held! Wat een fantastische smoes...! 8) :lol:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 mar 2004 23:59

Aragorn schreef:Hahahahaha! Wat een geweldige vriend heb jij toch, bloempie! Die is dus echt mijn held! Wat een fantastische smoes...! 8) :lol:

:shock: Je hebt me aan het twijfelen gemaakt of ie nou wel echt van me houdt!! :x
...
...
...
Hoewel... De blik in z'n ogen, z'n stem en z'n houding zeggen wel genoeg... 8) :P

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 26 mar 2004 00:03

Aragorn schreef:Hahahahaha! Wat een geweldige vriend heb jij toch, bloempie! Die is dus echt mijn held! Wat een fantastische smoes...! 8) :lol:

Maarre, het wordt denk ik hoog tijd dat je eens een bezoekje komt brengen aan de dr. Love praktijk, want je kan denk ik wel een gesprekje gebruiken. :roll:
Jij noemt iemand een held als hij smoezen verzint om zijn relatie staande te houden? :shock: Dan zit er bij jou iets goed mis! Heb je soms zelf een soortgelijke situatie meegemaakt, waardoor je denkt: Dat was de juiste oplossing geweest? Of ben je bang dat eerlijk het langst duurt?
In een relatie waar de liefde echt is, zijn geen smoezen nodig, Aragorn. Ik ben daarom bang, dat je nog moet leren wat echte liefde is. :wink: :mrgreen:

Liefs dr. Bloempie

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 mar 2004 00:06

Mijn vriend zei laatst: 'Ik heb zin om een cadeautje voor je te kopen.' Die dag heeft hij dat niet gedaan, maar ik vond het al zo lief dat hij dat zei. Hij betaalt ook best vaak de boodschappen en film enzo :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2004 00:07

bloempie19 schreef:

Maarre, het wordt denk ik hoog tijd dat je eens een bezoekje komt brengen aan de dr. Love praktijk, want je kan denk ik wel een gesprekje gebruiken. :roll:
Jij noemt iemand een held als hij smoezen verzint om zijn relatie staande te houden? :shock: Dan zit er bij jou iets goed mis! Heb je soms zelf een soortgelijke situatie meegemaakt, waardoor je denkt: Dat was de juiste oplossing geweest? Of ben je bang dat eerlijk het langst duurt?
In een relatie waar de liefde echt is, zijn geen smoezen nodig, Aragorn. Ik ben daarom bang, dat je nog moet leren wat echte liefde is. :wink: :mrgreen:

Liefs dr. Bloempie

Nee joh, allemaal gekkigheid. Maar als je toch een smoes verzint, vindt ik dit wel een hele mooie! :wink:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 26 mar 2004 00:08

Lalage schreef:Mijn vriend zei laatst: 'Ik heb zin om een cadeautje voor je te kopen.' Die dag heeft hij dat niet gedaan, maar ik vond het al zo lief dat hij dat zei. Hij betaalt ook best vaak de boodschappen en film enzo :)

Ja, lief is dat he?! :P
Maar is dat niet met alles wat je vriend doet of zegt, als je op een roze wolk zit? :roll:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 mar 2004 00:16

bloempie19 schreef:
Lalage schreef:Mijn vriend zei laatst: 'Ik heb zin om een cadeautje voor je te kopen.' Die dag heeft hij dat niet gedaan, maar ik vond het al zo lief dat hij dat zei. Hij betaalt ook best vaak de boodschappen en film enzo :)

Ja, lief is dat he?! :P
Maar is dat niet met alles wat je vriend doet of zegt, als je op een roze wolk zit? :roll:

mwah, dat roze wolkje valt wel mee hoor ;) ik ken hem inmiddels wel zo goed dat ik ook wel negatieve kanten van hem kan benoemen (ochtendhumeur enzo, haha)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 26 mar 2004 14:59

Vito schreef:Misschien dat veel "refowebben" impliceert dat je in het (echte) leven sociaal niet zo'n topper bent, wat in een relatie funest kan zijn....?

In mijn geval: 123 berichten in anderhalf jaar tijd valt toch wel mee...?

Lieve Vito,

In de eerste plaats een kleine correctie het zijn 124 berichten :mrgreen:

Maar ik krijg de indruk dat jij graag een bevestiging wilt dat als je niet zoveel refowebt, je een sociale topper bent, je daardoor ook echt een geweldige never ending relatie hebt.... :roll: :mrgreen: :wink:
maar die krijg je niet :mrgreen:

Nee, ik denk niet dat refoweb, forum of chat... daadwerkelijk een probleem kan vormen voor je relatie :roll: :shock: Nee, misschien wel het tegenovergestelde :mrgreen: :wink:
Nee, maar wat ik bedoel te zeggen is met mijn bijna 8 berichten op een dag ik niet het gevoel heb dat mijn relatie er onder lijdt (als ik het mis heb mag je het zeggen hoor collega :mrgreen: :wink: :lol: ).

Dus, conclusie, refowebben kan geen kwaad voor je relatie, zeer zeker niet :mrgreen: Maar mochten anderen een andere ervaring hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Maar ik vraag me af of refoweb echt belangrijker kan zijn dan je vriend/ vriendin :roll: :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”