mona schreef:Geweldig! Ik hoop dat het hier ook komt.
En ik schaam me er niet voor om ronduit te zeggen dat ik het een prachtig initiatief vind!
Het had voor mij niet perse refo hoeven zijn, maar de mogelijkheid om zonder muziek, en grote tv schermen te sporten vind ik erg fijn.
Ik ook, niets mis mee.
Maar in "onze" sportschool hoef je niet naar keiharde beats te luisteren, als je individueel fitnesst. (cardio, diverse apparaten e.d.)
Die muziek komt alleen te pas bij zumba, spinning e.d.
En dan vraag ik me af welke muziek die refosportschool dan gebruikt, want het lijkt mij nogal lastig spinnen op klanken van het urker mannenkoor.
mona schreef:In de winkels, in de wachtkamers, aan de telefoon, in de straat als er werkmannetjes bezig zijn, en ook in de sportschool. Overal wordt het je opgedrongen.
Bij AH krijg ik radio 538 of sky music opgedrongen. Verschrikkelijke kerstliedjes, nu. Dat irritante gejubel van Maria Carey (even opgezocht hoe zij heet)
all I want for christmas is you Nou, lekker dan.
En elk jaar komt het weer terug, er komt kennelijk weinig nieuws op de CDmarkt.
naamloos schreef:Ik vind het beschamend, alsof voor christenen niets goed genoeg is. Eigen scholen, beurzen, winkels enz.
tGaat er niet altijd om wat we fijn vinden, ik vind het signaal dat christenen daarmee afgeven belangrijker dan de zoveelste reformatorische afzondering. kZou me liever wat ongemakkelijk voelen dan de indruk wekken dat christenen te goed zijn voor "de grote boze wereld".
Nou nou, wat een grote woorden.
Het gaat niet over te goed. Ikzelf heb weinig met refo-evenementen, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand er behoefte aan heeft.
dalethvav schreef:Alleen daarom zou ik al voor een dergelijk fitness centrum kiezen of het nu refo heet of niet.
Ik zou eerder letten op de hygiëne en hoe het gesteld is met de sportinstructeurs.
Bij hele goedkope sportscholen laat dit zeer te wensen over!
Bij onze sportschool vertrokken destijds veel mensen naar die ketensportschool zal ik ze maar even noemen, maar verreweg de meesten kwamen na een paar maanden weer terug. Alles was vies, de apparaten, de vloeren, het sanitair, slechte begeleiding (eigenlijk helemaal niet).
En dan is het een pré als er rustige of geen muziek wordt gedraaid, als dat nodig is. (bij bepaalde sporten)