http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/24451/paardrijden/
Ezeltje rijden is dan wel weer heel Bijbels.
Misschien kan de 'zware' sportschooluitbaatster (zie dwars) ook een manage beginnen. De vrouwen mogen alleen, met rok, de amazone-positie innemen.
Moderators: henkie, Moderafo's
drernie schreef:Ik vind het antwoord tenenkrommend en onbegrijpelijk dat men dergelijke standpunten erop na houd.
blijblij schreef:Ezeltje rijden is dan wel weer heel Bijbels.
drernie schreef:Ik vind het antwoord tenenkrommend en onbegrijpelijk dat men dergelijke standpunten erop na houd.
Ik dacht ''volgens mij is dat een vraag van een trol''.Prisma23 schreef:Bij de vragenrubriek kan je niet reageren op de reactie van ds. H. Paul op de vraag over paardrijden, dus maar even hier.
Maar ik vind zijn reactie wel erg op zijn plaats en heel bijbels.
Doet mij denken aan ps 20 vers 8. "Dezen vermelden van wagens, en die van paarden; maar wij zullen vermelden van den Naam des HEEREN, onzes Gods."
naamloos schreef:"Dood dan uw leden die op de aarde zijn: ontucht, onreinheid, hartstocht, kwade begeerte, en de hebzucht, die afgoderij is."
Ik zie het noodzakelijke verband tussen paardrijden en bovenstaande ondeugden niet.
Marnix schreef:Heeft iemand een linkje naar vraag / antwoord want ik kan hem niet vinden.
Sabra schreef:
Ach, tja. De man is 88 jaar oud, die leeft in een heel andere wereld.
drernie schreef:
Wat voegt dit dan toe. Als een "lichtere" dominee de vraag had beantwoord kwam er waarschijnlijk een heel ander antwoord.
Bovendien kan ik dergelijke standpunten niet rijmen met allerlei satirische stukjes op refoweb waarbij de rechter flank en wetticisme op de hak worden genomen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten