ben db bd schreef:Als ik het goed begrepen heb komt de aanval op Trump oorspronkelijk uit een particulier bureau voor speciaal politieke lastercampagnes.
Dat klopt. Daarom moeten we dit document dat naar buiten komt, niet te serieus nemen. Los van dit document is de positieve toon die Trump richting Rusland aanslaat, wel opvallend. Dat roept vragen op over de banden tussen het Kremlin en Trump.
ben db bd schreef:En natuurlijk heeft Trump vriendjes in Rusland.
Het probleem met vriendjes in Rusland, is dat Rusland momenteel een oligarchie is (met Poetin aan het hoofd) die moeilijk anders kan worden omschreven dan een kleptocratie met maffiapraktijken. Dus als dat je vrienden zijn, dan roept dat onherroepelijk vragen op, zeker omdat Trump al vele jaren zaken doet met de Russen. Dat maakt, dat hij mogelijk chantabel is.
Het opvallende is dat Trump zo'n beetje elke wereldleider al beledigd heeft, behalve Vladimir Poetin. Is dat omdat hij Poetin zo'n fijne kerel vindt, of zit daar meer achter? Ik geef toe: het zijn niet meer dan vragen, maar die vragen hebben wel een antwoord nodig.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)