Optimatus schreef: ...... de ander kan Amerika niet verenigen.
Ook dat moet je afwachten. Dat kan je van te voren geeneens zeggen. Hij heeft in zijn overwinningsspeech gezegd dat hij een president van alle Amerikanen wil zijn.
Moderators: Memmem, Moderafo's
Optimatus schreef: ...... de ander kan Amerika niet verenigen.
Optimatus schreef:Ook dat zijn woorden. Overigens bedoelde ik, dat Clinton de Amerikanen niet kan (kon) verenigen en dat Trump de Amerikanen heeft verdeeld. Maar, teruglezend, begrijp ik dat ik daar onduidelijk geformuleerd heb.
Optimatus schreef:Ik zou als christen (PKN/gastlid OKKN) ook op Clinton hebben gestemd, met hele lange tanden, omdat het een keuze was tussen de pest en de cholera. Ik heb namelijk absoluut geen vertrouwen in het christelijk gehalte van Trump en Mike Pence is een evangelical, een beweging waar ik ook niet warm van word.
Met een Republikeins Congres had Obama weinig ruimte om "onchristelijke" zaken door te drukken en ik vind zijn zorgverzekering ten opzichte van wat er was toch wel een verbetering. Maar verder vond ik Obama mooi speechen, maar veel heeft hij niet bereikt.
Optimatus schreef:
Voor mij is christen-zijn iets anders dan eindeloos debatteren over het homo-huwelijk of abortus (met het laatste heb ik overigens heel veel moeite). En het grabbelen in de "poes" van dames en daar heel trots op zijn is volgens mij ook niet echt een christelijke deugd.
Niet voor niets noemde ik al de pest en de cholera.
Arco schreef:Waar haal je de stelling vandaan over de bedoeling van de founding fathers?
de passant schreef:https://youtu.be/OUS9mM8Xbbw?t=3m53s
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten