BladeStraight schreef:Ook kinderen hebben een ziel. Hen niet waarschuwen voor het komend oordeel wat ieder mens te wachten staat is pas moreel verwerpelijk.
Even een reactie in het open gedeelte.
Van kinderen blijf je weg zonder toestemming van de ouders BladeStraight. Daar is simpelweg geen discussie over.
Toen ik een jaar of 10 was ben ik op de speelplaats aangesproken door een evangelist. Mijn vader heeft toen deze man redelijk hardhandig duidelijk gemaakt dat je niet ongevraagd en zonder ouderlijke toestemming kinderen moet aanspreken over dit soort zaken. In mijn ogen zeer terecht.
BladeStraight schreef:Het verschil is uiteraard dat de islam onwaar is en het christendom wel waar. Met moraalrelativisme komen we nergens.
Wat mij betreft is het beide onwaar. Het is niet aan jou om te bepalen wat de kinderen van anderen al dan niet dienen te horen.
Een ding weet ik wel, de eerste reli-idioot die mijn kind probeert te evangeliseren op de speelplaats kan een minstens net zo hardhandige behandeling verwachten als mijn vader ooit heeft uitgegeven. U bent gewaarschuwd.