De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Re: De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Berichtdoor ben db bd » 16 sep 2016 20:24

Volgens Infowars voorman Alex Jones wijzen al deze zaken erop dat Hillary mogelijk al volgende week haar kandidatuur gaat intrekken. Maar mocht ze écht dood zijn, (gaan), dan kunnen de verkiezingen volgens de wet worden opgeschort of zelfs geannuleerd. En dat zou betekenen dat Obama krijgt waar hij al tijden op hint, namelijk een derde (en misschien zelfs wel oneindige) termijn. (5)

heer Mullog, het begon voorbije week met de instortingsfilmpjes van Hillary en een Amerikaanse zender welke suggereerde dat ze zelfs dood zou kunnen zijn omdat men haar dubbelganger van $ 10.000,- /mnd , Teresa Barns had ingezet, teneinde de situatie te verdoezelen. Nou dan breekt het geruchten- en speculatie-circuit natuurlijk ongeremd los.
Eerder las ik al dat voor een vervolgtermijn voor Obama geen grondwetswijziging nodig is, als ....... (er zo wat slimmigheidjes worden uitgehaald, welke ik echt niet meer na ga zitten zoeken hoor. Geloof het rustig niet als u dat meer rust geeft.)
ksander nieuws haalt veel informatie bij Infowars. Zelf lees ik geen Engels, dus laat u verder gerust voeden door de Amerikaanse sites.

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 17 sep 2016 09:42

*Off topic*

de passant
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor de passant » 25 sep 2016 09:23

"liet hij de afgelopen week die discipline weer varen. Hij sprak kwaad over een zwarte dominee die hem had onderbroken tijdens een toespraak omdat hij op Clinton begon te schelden. En hij zinspeelde op de dood van Clinton, "

"Trump dreigt Gennifer Flowers uit te nodigen en op de eerste rij te plaatsen in de debatzaal, direct in het gezichtsveld van Clinton. Flowers is een van de twee vrouwen met wie oud-president Bill Clinton overspel pleegde."

lekker heerschap, en zo "christelijk" allemaal he ?:|

BladeStraight
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor BladeStraight » 25 sep 2016 19:20

Het is niet mogelijk dat Obama een derde termijn krijgt, ook niet na het eventuele overlijden van een kandidaat. Mensen moeten Alex Jones niet zo serieus nemen.
“You contribute nothing to your salvation except the sin that made it necessary.”
― Jonathan Edwards

Mullog
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mullog » 26 sep 2016 11:34

BladeStraight schreef:Het is niet mogelijk dat Obama een derde termijn krijgt, ook niet na het eventuele overlijden van een kandidaat. Mensen moeten Alex Jones niet zo serieus nemen.

De ware complottheoriedenker laat zich door simpele zaken als feiten niet uit het veld slaan :mrgreen:

BladeStraight
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor BladeStraight » 26 sep 2016 11:56

de passant schreef:"liet hij de afgelopen week die discipline weer varen. Hij sprak kwaad over een zwarte dominee die hem had onderbroken tijdens een toespraak omdat hij op Clinton begon te schelden. En hij zinspeelde op de dood van Clinton, "

"Trump dreigt Gennifer Flowers uit te nodigen en op de eerste rij te plaatsen in de debatzaal, direct in het gezichtsveld van Clinton. Flowers is een van de twee vrouwen met wie oud-president Bill Clinton overspel pleegde."

lekker heerschap, en zo "christelijk" allemaal he ?:|

Clinton of Trump? Overspel plegen lijkt me niet zo erg christelijk inderdaad.
“You contribute nothing to your salvation except the sin that made it necessary.”
― Jonathan Edwards

Arco
Majoor
Majoor

Berichtdoor Arco » 27 sep 2016 10:37

Donald Trump zou ook overspel gepleegd hebben, toen hij getrouwd was met zijn eerste vrouw.
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 27 sep 2016 11:44

Je politieke tegenstander proberen van haar stuk te brengen door haar te confronteren met het overspel van haar echtgenoot, dat is echter van een andere orde.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

BladeStraight
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor BladeStraight » 27 sep 2016 12:46

En uiteraard heeft Trump dat ook niet gedaan.
― Jonathan Edwards

elburger
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elburger » 27 sep 2016 15:34

Of Trump nu wel of geen overspel gepleegd heeft moet niet terzake doen. Waar het om gaat is dat hij/zij die president van de Verenigde Staten wordt
die doet naar eer en geweten.
Anderen respecteert en ook de grondwet naleeft en respecteert.
Clinton en Trump zijn m.i. beiden niet geschikt om de rechtsongelijkheid , armoede en het weer oplaaiende racisme de kop in te drukken.
Eerlijke kansen voor blank en zwart, geen achtergesteldheid van welke inwoner dan ook en een goede binnen- en buitenlandse politiek voeren, daat moet hij/zij aan voldoen.
Als Clinton wordt verkozen dan komt het vooral omdat bijna alle vrouwen op haar gaan stemmen, omdat, ja omdat zij vrouw is.
Als Trump wordt verkozen is dat voornamelijk omdat met bang is, bang voor de Islam en haar negatieve uitwassen.
Stel: 5 november vliegen een aantal IS strijders weer ergens een Amerikaans gebouw binnen.
Dan wordt Trump gekozen.
Stel dat een gek begin november een paar kogels afvuurt op Clinton.
Dan wordt Clinton gekozen.
Jammer maar helaas.
Eigenlijk was er maar 1 echte goede kandidaat en dat was Bernie Sanders.
Die had m.i. op sociaal gebied het één en ander recht gezet en iets gedaan aan de kloof tussen arm en rijk.
Die kloof is voor het overgrote deel, de kloof tussen blank en zwart.
Maar geen nood mensen, Trump wordt het niet.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 28 sep 2016 09:46

Als zelfs republikeinse bolwerken zeggen dat je beter op Hillary kunt stemmen, dan is er toch wel iets bijzonders aan de hand.

http://www.azcentral.com/story/opinion/ ... /91198668/
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

dalethvav
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor dalethvav » 11 okt 2016 09:17

Ps. 122vs6: Bidt om de vrede van Jeruzalem; wel moeten zij varen, die u beminnen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 11 okt 2016 10:50

Mortlach schreef:Als zelfs republikeinse bolwerken zeggen dat je beter op Hillary kunt stemmen, dan is er toch wel iets bijzonders aan de hand.

http://www.azcentral.com/story/opinion/ ... /91198668/

Hoezeer we ook onder Amerikaanse bewind zijn: stemmen mogen we niet. Ik denk ik zeg het maar even voordat je tevergeefs naar de stembus gaat. Ik zie wel meer Nederlanders in een hopeloze spagaat zitten niet wetende welke presidentskandidaat te kiezen maar we hoeven niet te kiezen dus valt dat alweer mee.

BladeStraight
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor BladeStraight » 12 okt 2016 12:00

mohamed schreef:Hoezeer we ook onder Amerikaanse bewind zijn: stemmen mogen we niet. Ik denk ik zeg het maar even voordat je tevergeefs naar de stembus gaat. Ik zie wel meer Nederlanders in een hopeloze spagaat zitten niet wetende welke presidentskandidaat te kiezen maar we hoeven niet te kiezen dus valt dat alweer mee.

Ik zou precies hetzelfde doen als ik Amerikaan was dan nu ik Nederlander ben, namelijk heerlijk thuis blijven zitten en het spektakel op de tv volgen.
― Jonathan Edwards

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 12 okt 2016 15:09

Een populatie > 300 miljoen en van al die mensen zijn deze twee het meest geschikt geacht om mee te doen aan de verkiezingen......
Deze verkiezingen zijn bijna een heel goed argument tegen democratie. :)

Terug naar “Actualiteit & Politiek”