Volgens Infowars voorman Alex Jones wijzen al deze zaken erop dat Hillary mogelijk al volgende week haar kandidatuur gaat intrekken. Maar mocht ze écht dood zijn, (gaan), dan kunnen de verkiezingen volgens de wet worden opgeschort of zelfs geannuleerd. En dat zou betekenen dat Obama krijgt waar hij al tijden op hint, namelijk een derde (en misschien zelfs wel oneindige) termijn. (5)
heer Mullog, het begon voorbije week met de instortingsfilmpjes van Hillary en een Amerikaanse zender welke suggereerde dat ze zelfs dood zou kunnen zijn omdat men haar dubbelganger van $ 10.000,- /mnd , Teresa Barns had ingezet, teneinde de situatie te verdoezelen. Nou dan breekt het geruchten- en speculatie-circuit natuurlijk ongeremd los.
Eerder las ik al dat voor een vervolgtermijn voor Obama geen grondwetswijziging nodig is, als ....... (er zo wat slimmigheidjes worden uitgehaald, welke ik echt niet meer na ga zitten zoeken hoor. Geloof het rustig niet als u dat meer rust geeft.)
ksander nieuws haalt veel informatie bij Infowars. Zelf lees ik geen Engels, dus laat u verder gerust voeden door de Amerikaanse sites.