Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
heintje schreef:Weet je wat? Ik geef me gewonnen en zit wat de andere onderwerpen betreft muurvast. Jij hebt in deze discussie je superioriteit laten zien en ik erken mijn nederlaag. Ik mis ieder argument om atheïst te zijn en jouw argumenten sneden hout. Ik leg me er bij neer!
Maar... laten we net doen alsof het potje schaak is. Ik vraag om revanche.
Harmonica2 schreef:Haha ik heb al meerdere keren op dit forum over de opstanding discussies gevoerd. Dus blijf vooral geloven dat het niet aan jou ligt maar aan mijn angst voor dat onderwerp![]()
Ik spotte al een reeks feitelijke onjuistheden in je rijtje hoor, dus blaas maar wat minder hoog van de toren. Je hebt duidelijk geen wetenschappelijke lectuur over dit onderwerp gelezen.heintje schreef: Wat heeft DE atheïst het toch gemakkelijk in dit soort discussies. De argumenten liggen voor het oprapen, de weerleggingen hoef ik niet eens over na te denken...zo voor de hand liggend zijn ze.
Cicero schreef:Ik spotte al een reeks feitelijke onjuistheden in je rijtje hoor, dus blaas maar wat minder hoog van de toren. Je hebt duidelijk geen wetenschappelijke lectuur over dit onderwerp gelezen.
Harmonica2 schreef:Maar je gelooft toch niet in absolute moraliteit?
heintje schreef:Ik had het ook over mijn persoonlijke moraliteit. Ingegeven door het humanisme, vrijdenken, sceptisisme, ethiek, zelfs (socio)biologie en neurowetenschappen..
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten