Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Mortlach schreef:O, ik hoop dat er iemand komt die beweert dat er vroeger nog een soort 'SuperDNA' was wat 'alle informatie' nog in zich had en wat razendsnel kon muteren.
Dat is meestal de oplossing die mensen verzinnen voor dit probleem.
Johan100 schreef:
Pas dacht en suggereerde ik nog dat je normaal praatte, maar dat valt nu weer even vies tegen.
Dat is geen dom grapje, er zit een hele goede gedachte achter die zo raak is als wat.![]()
Ik vroeg me af wat jij gelooft..
Johan100 schreef:Hoor ik nou in de verte een kip kakelen?![]()
Johan100 schreef:Mods; waarschuwing : de inquisitie binnen de poort!
Yoshi schreef:Lol. Doet me gelijk ook denken aan het verhaal waar al het water voor de zondvloed vandaan zou moeten komen. De verklaring was dat er vroeger om omhulsel van water om de aarde zat oid.
Johan100 schreef:Spoedcursus ''behoorlijk doen'' gevolgd vandaag?
Ow wacht ik zou niet meer doen met dit kleuterniveau gekissebis, hé, trap ik er weer in.
Johan100 schreef:Bedankt voor je 'oprechte' medeleven, maar frustraties zegt meer iets over jou vermoed ik.
Er staat wel: Math. 18: 7 Wee der wereld vanwege de ergernissen; want het is noodzakelijk dat de ergernissen komen; doch wee dien mens door welken de ergernis komt.
rotterdam schreef:
Niet zo moeilijk ?
Van schepping tot zondvloed - 2000 jaar ?
Goed begin daar dan eens te tellen.
4000 jaar geleden 1 familie - 4 mannen en 4 vrouwen van 1 ras en 1 taal.
Nu 8 miljard mensen, vele rassen en een veelvoud aan talen.
Zoveel verschillende diersoorten dat ze in 1 flinke boot pasten.
Nu naar schatting ruim 1 miljoen ontdekte soorten - nog niet ontdekt waarschijnlijk 10 miljoen.
Ik ben benieuwd.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten