Beste pcrtje,
Wat jij hebt geschreven is een normale respectvolle en begripvol bericht. Net als mortlach. Meneer Gravo kan ik op geen enkele manier respecteren in zijn gedrag. En universitair? Dat verklaard in ieder geval jullie woordkeuze waar ik wel een beetje om moest lachen. Woorden als 'achtelijke proza' zul je in de meeste kringen niet tegen komen. Ik doe HBO en geen universiteit. Daar ben ik geen mens voor. Ik zou het niet eens willen. Voor jouw kan ik veel respect op brengen, omdat je nederig en zachtmoedig reageert. Je gebruikt je wijsheid en kennis op een juiste eervolle manier. Wie wijs denkt te zijn zal worden beschaamd. Niet door mij maar door Jezus zelf. En wat spelling betreft, ik moet u ook zeggen dat het taalgebruik op dit forum ook totaal niet lijkt op dat wat ik een een verslag zou plaatsen. Ook zit ik gewoon op mijn telefoon.. Dus ja het kan best zijn dat zinnen niet helemaal kloppen. Pak ik dan de computer speciaal zodat anderen mij dan niet meer daarover aan kunnen spreken? Nee hoor.. De computer zie ik al genoeg. De evolutie theorie beschouw ik als nouja wat het ook zegt natuurlijk: 'theorie'. Het is een mogelijke verklaring voor leven op aarde. Ik bemerk toch dat jullie telkens terug komen op het feit dat mijn verhaal onvolledig zou zijn. Prima, zal best kunnen. Ik heb namelijk ook niet geprobeerd volledig te zijn. Het was slechts een kleine jip en janneke reactie op een vraag op nouja 'refoweb' de site over geloofsvragen. En voor ik het wist wordt ik door universitaire mensen belaagd over spelling en onvolledigheden en hoe ik 'geloof' gebruik. Misschien dat meneer Gravo tegen u normaal kan praten. Bij mij heeft hij dat op geen enkele manier laten merken. Ik zie niets dan een hoogmoedig persoon denkende wijs te zijn. Ik denk helemaal niet dat ik wijs ben. Als jullie het hebben over dat ik het beter anders kan vertellen zeg ik ik geloof jullie.. Jullie weten waarschijnlijk meer over deze stof dan ik een eenvoudige student in mijn eerste jaar. Het feit dat ik zo terug reageer is om de houding die met die kennis samenhangt. Ik vind dat heel kwalijk. Ik moet u zeggen dat het me weinig doet persoonlijk.. Dus ik laat me zeker niet uit het veld slaan hoor haha. Maar volgens mij is de kern: Jezus een beetje zoekgeraakt op dit forum. Zo'n reactie moest ik gewoon wel uitgebreid tegenspreken. Je kunt dat zien als zwakte, omdat ik geen 'culinaire proza' schrijf op universitair niveau op ja ik zeg het nog maar een keer: 'refoweb' een site over geloofsvragen... Ik wil best de zwakste zijn hier geen probleem, maar ik heb een allergie voor mensen die zo'n toon aanslaan. Ik wil best mijn boek citeren in het engels als sommige daar blij van worden, maar ik denk dat de meeste leden havo, mavo, kader, vwo, mbo of hbo doen op dit forum, dus daar zie ik op jullie na geen rede voor