Lekker: die achtergrondreclame

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

lekkerbek
Luitenant
Luitenant

Re: Lekker: die achtergrondreclame

Berichtdoor lekkerbek » 27 feb 2016 08:35

Ik heb ook adblock geinstalleerd, ideaal! Ik wil gerust jaarlijks een donatie geven, dat heb ik liever dan reclames!
Het rare is dat ik bij Wordfeud wel reclames krijg, dat wordt niet tegengehouden door adblock. Als ik aan de beurt ben en ik leg letters neer, druk op play, dan krijg ik soms advertenties met keiharde muziek, reclames van films etc......wat ik niet weg kan klikken, duurt 15 seconden......als ik s nachts niet kan slapen deed ik altijd nog even een spelletje, maar nu durf ik niet meer, maak iedereen wakker op deze manier. Die reclames bij wordfeud hebben niets met mijn surfgedrag te maken, de reclames die ik had op dit forum wel.......

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 27 feb 2016 10:08

Johan100 schreef:Dan heb je waarschijnlijk naar kleding zitten zoeken op internet. Niet iedereen ziet dezelfde advertenties.
Ad-Block erop.

Nee, echt niet. Nu moest ik eerst een grote auto wegklikken en bovenaan zag ik een reclame van de duitse super.
En ik heb alleen mijn inkomende mail gecheckt vandaag, haal elke avond, vóór ik afsluit, even de shredder erover (CCleaner).
Momenteel zie ik een oproep voor de fysio. :mrgreen:

Ik klikte gisteren die link aan en schrok van de prijzen. Is dat wel betamelijk op een christelijk forum?
Jurkje van 2.000 euro :shock: hoeveel refovrouwen kunnen zich dit veroorloven?
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Johan100
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Johan100 » 27 feb 2016 12:02

Dan adviseer ik je toch https://adblockplus.org/ te installeren voor google chrome.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Johan100 » 27 feb 2016 12:05

lekkerbek schreef: Ik wil gerust jaarlijks een donatie geven, dat heb ik liever dan reclames!
Het rare is dat ik bij Wordfeud wel reclames krijg, dat wordt niet tegengehouden door adblock. Als ik aan de beurt ben en ik leg letters neer, druk op play, dan krijg ik soms advertenties met keiharde muziek, reclames van films etc......wat ik niet weg kan klikken, duurt 15 seconden......als ik s nachts niet kan slapen deed ik altijd nog even een spelletje, maar nu durf ik niet meer, maak iedereen wakker op deze manier. Die reclames bij wordfeud hebben niets met mijn surfgedrag te maken, de reclames die ik had op dit forum wel.......

Ik wil ook gerust 'jaarlijks' een donatie geven, die reclames zit ik niet op te wachten.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Johan100 » 27 feb 2016 12:23

Chaya schreef:
Nee, echt niet. Nu moest ik eerst een grote auto wegklikken en bovenaan zag ik een reclame van de duitse super.
En ik heb alleen mijn inkomende mail gecheckt vandaag, haal elke avond, vóór ik afsluit, even de shredder erover (CCleaner).
Momenteel zie ik een oproep voor de fysio. :mrgreen:

Ik klikte gisteren die link aan en schrok van de prijzen. Is dat wel betamelijk op een christelijk forum?
Jurkje van 2.000 euro :shock: hoeveel refovrouwen kunnen zich dit veroorloven?

Allemaal verleidingen zijn dat. We leven in een consumptiemaatschappij 8)
Ach, last van je rug? :cry: Zouden ze die jurken ook bij de wegwijsbeurs verkopen? 8)

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 27 feb 2016 13:53

Johan100 schreef:Dan adviseer ik je toch https://adblockplus.org/ te installeren voor google chrome.

Ahhhh net gedaan, wat een verademing. Scheelt me zoveel klikken (minder). Thanks ::)) d:)b 8>)

Johan100 schreef:Ik wil ook gerust 'jaarlijks' een donatie geven, die reclames zit ik niet op te wachten.

+ 1
Ik heb op zich geen hekel aan reclame, het hoort er nu eenmaal bij. Maar het werd overdadig veel, steeds meer, ik was continue bezig met klik * klik * klik, zelfs tijdens het schrijven van een reactie kwam er steeds een pop up.
Johan100 schreef:Zouden ze die jurken ook bij de wegwijsbeurs verkopen?

Ik denk het niet, alhoewel ze daar ook wel van de prijzen weten.
De huur van de stand moet er natuurlijk uit. :wink:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Johan100
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Johan100 » 29 feb 2016 11:43

Chaya schreef:
Ahhhh net gedaan, wat een verademing. Scheelt me zoveel klikken (minder). Thanks ::)) d:)b 8>)

Bedankt, ik zet ze gauw in het vaasje, anders verleppen ze! :D

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 24 mar 2016 12:26

Ik krijg net een pop-up over Adblock. Er wordt gevraagd deze uit te zetten of een kleine bijdrage te betalen om zonder advertenties door te kunnen gaan.

Nu is mijn vraag: Wat is het rekeningnummer waar ik dat geld op kan storten :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 24 mar 2016 12:40

Je bent snel :-)

Hier meer info over de advertentieloze site: http://www.refoweb.nl/nieuws/1499/refoweb-bannervrij/

Dank!

Johan100
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Johan100 » 24 mar 2016 12:47

1 juli 2013 heb je gezegd dat je RW niet geblocked hebt.

Ik krijg het volgende bericht
Bericht voor bezoekers met Adblocker

Beste bezoeker,

Welkom op Refoweb. De inkomsten van de advertenties zijn onmisbaar om deze site gratis te kunnen blijven aanbieden. We verzoeken je om Adblocker uit te zetten als je op Refoweb surft. Een andere optie is om een betaald, bannervrij abonnement af te nemen. Dit kan voor voor 15 euro per jaar.

Dank voor je medewerking!

Beste Henk. Fijn dat die mogelijkheid er (nu) is. Vind ik zelf aantrekkelijk. Ik gebruik sinds 27 februari ad-block. Uiteraard weet ik niet van tevoren hoe lang ik gebruik maak van RW, maar dat maakt niet uit. Hoe kan ik betalen (wordt ongetwijfeld vervolgd)

Johan100
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Johan100 » 24 mar 2016 12:52

Berichten hadden elkaar gekruist.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 24 mar 2016 13:49

henkie schreef:Je bent snel :-)

Hier meer info over de advertentieloze site: http://www.refoweb.nl/nieuws/1499/refoweb-bannervrij/

Dank!

Ik ben blij dat de optie er is - zolang het maar niet met terugwerkende kracht is :-)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 24 mar 2016 14:40

Het is onderweg!

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 13 apr 2016 11:45

Ik wil toch wat kwijt mbt die reclame. De reclamebanners vind ik op zich niet erg. En ik kan begrijpen dat er inkomsten zijn dmv die banners. Maar wat ik wel rot vind zijn die blokken die op je scherm verschijnen. Op een tablet is het wegklik vakje klein, dus 9 van de 10 keer krijg je de rotzooi in een apart tabblad in beeld. Dus je gaat naar een browser opzoek die de mogelijkheid uitzet. En dat werkt.

Vervolgens krijgen we nu mail en het is me al meer opgevallen dat we voor 15 euro banner free kunnen zijn. Normaal zou ik zeggen, dat is een goed idee, maar nu krijg ik vanwege die enorme popupblocks en reclames die ver van refoweb afstaan een chantage gevoel. Wil je van de rotzooi af, maak 15 euro over. ....... Je voelt je bijna een misdadiger omdat je freeware gebruikt om 'normaal' te kunnen browsen.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 13 apr 2016 11:57

Speedy schreef:Vervolgens krijgen we nu mail en het is me al meer opgevallen dat we voor 15 euro banner free kunnen zijn. Normaal zou ik zeggen, dat is een goed idee, maar nu krijg ik vanwege die enorme popupblocks en reclames die ver van refoweb afstaan een chantage gevoel. Wil je van de rotzooi af, maak 15 euro over. ....... Je voelt je bijna een misdadiger omdat je freeware gebruikt om 'normaal' te kunnen browsen.

Het is wat apart te klagen over iets dat gratis is, nietwaar?

Het is uiteraard jammer dat de commercie haar weg onherroepelijk naar het internet heeft gevonden en ja, reclames zijn tegenwoordig overal, de ene nog irritanter dan de andere.

Maar goed, ik weet niet wat het runnen van de Refoweb-server per jaar kost + de tijd die het beheren ervan kost. Ik begrijp best dat Henkie er niet al te veel geld op wil toeleggen. Ik denk ook niet dat hij rijk zal worden van de mensen die ervoor kiezen te betalen. (als dat wel dreigt te gebeuren, van verwacht ik dat hij het bedrag verlaagt :-) )

Het is trouwens wel een ontzettend succesvolle techniek: iets eerst expres irritant maken en mensen dan aanbieden dat ze ervoor kunnen betalen om het op te heffen. Dat zie je ook terug in elk 'gratis' spelletje waarbij je x uur moet wachten om een gebouwtje te kunnen bouwen of een akkertje te oogsten. En daar wordt me een bak geld mee verdiend, dat houd je niet voor mogelijk.

Terug naar “RefoWeb”