Mortlach schreef:
Mijn mond viel wagenwijd open toen ik het las...
Je ziet het vaker bij zijn antwoorden en reacties.
De man is zo ongelofelijk anti-RKK dat hij de werkelijkheid een beetje uit het oog verloren is...
Moderators: henkie, Moderafo's
Mortlach schreef:
Mijn mond viel wagenwijd open toen ik het las...
StillAwake schreef:
Je ziet het vaker bij zijn antwoorden en reacties.
De man is zo ongelofelijk anti-RKK dat hij de werkelijkheid een beetje uit het oog verloren is...
Johan100 schreef:Is dat zo? Wat is de werkelijkheid dan volgens jou? Het klopt toch dat je niet door goede werken zalig wordt?
Het klopt toch dat je niet door goede werken zalig wordt?
StillAwake schreef:Slurink heeft ongelijk in zijn beweringen over de leer van de RKK.
StillAwake schreef:Je ziet het vaker bij zijn antwoorden en reacties.
Als jij dat vindt moet je het onderbouwd met waar je het niet mee eens bent maar middels een vraag in de vragenrubriek aan hem voorleggen, dat lijkt me beter.StillAwake schreef:Slurink heeft ongelijk in zijn beweringen over de leer van de RKK.
tja, de vraag is ook wel een beetje heel erg een inkoppertje. Is al zo vaak gesteld. Beter dat de beheerder gewoon verwijst met wat linkjes bij zulk soort vragen naar eerdere vragen. Scheelt weer veel tijd voor meneer Slurink.Boanerges schreef: Slurink zou zich wat moeten matigen in het beoordelen van mensen en meningen. De zijne is vaak ook maar een mening en inwisselbaar voor die van welke willekeurige persoon dan ook. Prima dat hij voor deskundig doorgaat hoor maar dat moet niet worden verward met "zo-zit-het-en-niet-anders" En dan die oneindige lappen tekst.....
Chaya schreef:Net zoals Nederland 16 miljoen voetbalcoaches schijnt te hebben, dit forum bevat ook een aantal "deskundigen", die de vragenrubriek alleen lezen om vervolgens het beter te weten dan de echte deskundigen.
Ik zou zeggen: meld je aan als deskundige, wie weet.
Chaya schreef:Net zoals Nederland 16 miljoen voetbalcoaches schijnt te hebben, dit forum bevat ook een aantal "deskundigen", die de vragenrubriek alleen lezen om vervolgens het beter te weten dan de echte deskundigen.
Ik zou zeggen: meld je aan als deskundige, wie weet.
Sabra schreef:
Zal ik eens toehappen?![]()
![]()
Het is maar wie je deskundig noemt. Een muzikant is niet bepaald deskundig te noemen op het gebied van de RK leer.
Mijzelf aanmelden heeft weinig zin, in al die jaren zijn geen vragen gesteld over mijn vakgebied.
Chaya schreef:Wat heeft de R.K. er nu mee te maken uiteindelijk?
Verder heeft meneer Slurink een inhoudelijk goed en genuanceerd antwoord gegeven.
Chaya schreef:Ik zou zeggen: meld je aan als deskundige, wie weet.
Sabra schreef:Het is maar wie je deskundig noemt. Een muzikant is niet bepaald deskundig te noemen op het gebied van de RK leer.
Mijzelf aanmelden heeft weinig zin, in al die jaren zijn geen vragen gesteld over mijn vakgebied.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten