StillAwake schreef:
Hangt er nogal vanaf waar hij lekt...
en wat hij lekt...
Dat begrijp ik wel, maar je zou bijna denken dat het benzine is, want 1 op 8 is drastisch veel. Vandaar de zinspeling van mij.
mohamed schreef:De lekkage heeft niks met het verbruik te maken, het is namelijk water.
Koelwater? Dan mag je wel uitkijken voor een oververhitte motor en je koppakking! Telkens bijvullen zeker?
mohamed schreef:
Als het goed is gaat hij mee, maar hij zei zelf dat dat ook geen garanties biedt.
Nou ja, ik heb in zoverre wat met auto's dat ik wel gecharmeerd ben van een merk als Volkswagen.
Nee een ander kan het jou idd nooit 100% garanderen. Hooguit advies geven en risico's verkleinen.
Chaya schreef: En in zo'n oudje zit toch nog geen sjoemelsoftware.

Heeft er niet zozeer mee te maken. Vroeger werden er juist kilometertellers teruggedraaid. En als die 50.000 teruggedraaid is, betaal je gewoon teveel. Sinds 1 januari 2014 is het pas strafbaar, kilometerfraude.
mohamed schreef: Zo is dat, daarom koop ik graag letterlijk en figuurlijk een goede oude VW!

Hoop dat je er plezier van hebt!
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.