Moderators: johannes1, Moderafo's
mohamed schreef:Haalt het blok maar drie ton? Dat vind ik weinig, dan kijk ik nog even verder.
Race406 schreef:Als een Polo automaat ook dit ongeveer verbruikt is er niets aan de hand lijkt mij. Een automaat verbruikt nu eenmaal meestal wat meer dan een handgeschakelde auto. maar het blijven fijne auto's, en dat is ook wat waard, toch?
mohamed schreef:De Alto uit '98 die ik nu heb rijdt 1 op de 9 af en toe en zou normaal 1 op de 13 moeten nemen. Een nieuwe Citroen C1 automaat rijdt 1 op de 21.
mohamed schreef:Haalt het blok maar drie ton? Dat vind ik weinig, dan kijk ik nog even verder.
StillAwake schreef:Waarschijnlijk ook wel 4, maar dat durf ik zo vanaf een advertentie niet te stellen.
Het zijn in elk geval niet van die opgevoerde italiaanse motortjes, maar redelijk laagtoerige blokken.
Je kunt eens op autotrader oid kijken tot welk kilometrage je dit motortje ziet.
Het is in elk geval een rechttoe rechtaan blok waar niet heel veel aan kapot kan gaan (gesteld dat distributieriem en multiriem tijdig vervangen zijn)
mohamed schreef:De Alto uit '98 die ik nu heb rijdt 1 op de 9 af en toe en zou normaal 1 op de 13 moeten nemen. Een nieuwe Citroen C1 automaat rijdt 1 op de 21.
StillAwake schreef:Neem van mij aan dat ie dat alleen op de testbank haalt...
Op de weg misschien 1 op 17...
StillAwake schreef:Waarschijnlijk ook wel 4, maar dat durf ik zo vanaf een advertentie niet te stellen.
Het zijn in elk geval niet van die opgevoerde italiaanse motortjes, maar redelijk laagtoerige blokken.
Je kunt eens op autotrader oid kijken tot welk kilometrage je dit motortje ziet.
Het is in elk geval een rechttoe rechtaan blok waar niet heel veel aan kapot kan gaan (gesteld dat distributieriem en multiriem tijdig vervangen zijn)
mohamed schreef:De man zegt dat zijn minimumprijs 1750 euro is als ik mijn Alto inruil. Doen? Als ik hem echter vertel van het lek gaat de prijs natuurlijk omlaag. Maar het niet zeggen is ook weer zoiets.
StillAwake schreef:Neem van mij aan dat ie dat alleen op de testbank haalt...
Op de weg misschien 1 op 17...
mohamed schreef:In dat geval vrees ik dat een VW Polo waarvan gezegd wordt dat ie 1 op de 12,99 rijdt in de praktijk minstens 1 op de 9 neemt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten