Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Mortlach » 10 feb 2016 23:15

Heeft dinges ondertussen een ban? Ik ben de naam nu al vergeten. Terlouw ofzo?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Johan100
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Johan100 » 10 feb 2016 23:17

ik zou iedereen willen vragen ongepaste berichten te melden, zodat de moderators het kunnen beoordelen, want zij lezen ook niet alles gelijk.
mensen die in de schepping geloven (jonge aarde creationisten welteverstaan) zijn al drie maal uitgemaakt voor halve gare lui en dat nota bene op een ''christelijke'' site.
en zo'n figuur meent nog recht van spreken te hebben ook.

voorts kom ik verkapte vloeken tegen en iemand die een kaartje stuurt als die in de hel is. ik vind het erg dat daar hier plaats voor is.
deze laatste berichten heb ik al gemeld.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

JohannesHermanus
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JohannesHermanus » 11 feb 2016 00:33

Er is zelfs een creationist gebanned van het forum vanwege bezigen van taal dat niet half in de buurt komt van de atheïsten/evolutionisten. Maar klagen doen ze blijkbaar wel graag...

kinpruik

Berichtdoor kinpruik » 11 feb 2016 01:24

Johan100 schreef:ik zou iedereen willen vragen ongepaste berichten te melden, zodat de moderators het kunnen beoordelen, want zij lezen ook niet alles gelijk.
mensen die in de schepping geloven (jonge aarde creationisten welteverstaan) zijn al drie maal uitgemaakt voor halve gare lui en dat nota bene op een ''christelijke'' site.

voorts kom ik verkapte vloeken tegen en iemand die een kaartje stuurt als die in de hel is. ik vind het erg dat daar hier plaats voor is.
deze laatste berichten heb ik al gemeld.

Ik wil mijn positie wel even toelichten als u dat gerust stelt. De term 'halve-gare' heb ik heel specifiek gebruikt voor een aantal erg Amerikaanse organisaties die bakken geld verdienen met het bewust verspreiden van leugens. Verkapte vloeken heb ik volgens mij niet gebruikt. Wel heb ik gezegd dat ik een kaartje zou sturen als ik in de hel kwam. Dat kwam pas nadat iemand anders mij er een aantal keer naartoe had gewenst. Ik snap het als je daar moeite mee hebt, maar als je van mij verwacht om iemand die mij eeuwige marteling verwenst serieus antwoord te geven heb ik toch slecht nieuws voor je. Ik vind het eigenlijk mezelf sieren dat ik het niet in mijn hoofd zou halen iemand zoiets te verwijten, en ik zou het prettig vinden als u mijn plempsels wel in de juiste context plaatst.

JohannesHermanus
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JohannesHermanus » 11 feb 2016 01:56

kinpruik schreef:Wel heb ik gezegd dat ik een kaartje zou sturen als ik in de hel kwam. Dat kwam pas nadat iemand anders mij er een aantal keer naartoe had gewenst. Ik snap het als je daar moeite mee hebt, maar als je van mij verwacht om iemand die mij eeuwige marteling verwenst serieus antwoord te geven heb ik toch slecht nieuws voor je. Ik vind het eigenlijk mezelf sieren dat ik het niet in mijn hoofd zou halen iemand zoiets te verwijten, en ik zou het prettig vinden als u mijn plempsels wel in de juiste context plaatst.

Zou u middels een linkje de juiste context naar voren willen halen? Ik ben zeer benieuwd wie u op wat voor manier naar de hel heeft verwenst. Zoals u het nu draait geeft u er ook uw eigen context aan m.i.

kinpruik

Berichtdoor kinpruik » 11 feb 2016 02:03

JohannesHermanus schreef:
Zou u middels een linkje de juiste context naar voren willen halen? Ik ben zeer benieuwd wie u op wat voor manier naar de hel heeft verwenst. Zoals u het nu draait geeft u er ook uw eigen context aan m.i.

Het was een gesprek tussen een medetegelzetter en mijzelf. Waar het op neerkwam is dat het compleet geen probleem is om ongelovigen te laten branden in de hel. De comments zijn inmiddels verwijderd volgens mij, het staat je verder vrij de zoekfunctie te gebruiken.

JohannesHermanus
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JohannesHermanus » 11 feb 2016 02:06

kinpruik schreef: De comments zijn inmiddels verwijderd volgens mij, het staat je verder vrij de zoekfunctie te gebruiken.

Dat lijkt me stug, aangezien Johan vandaag nog het eea heeft geconstateerd. Daarom ben ik ook benieuwd naar de context, als deze inderdaad schendend zou zijn, dan waren ze inderdaad waarschijnlijk wel gewist. En hoe stelt u voor om de zoekfunctie in deze te gebruiken? Zoeken op trefwoordje "hel"? Dat zal me een waslijst worden... Of zoeken op: "kinpruik voelt zich verwenst naar de hel"?
Laatst gewijzigd door JohannesHermanus op 11 feb 2016 02:11, 2 keer totaal gewijzigd.

kinpruik

Berichtdoor kinpruik » 11 feb 2016 02:09

JohannesHermanus schreef:Dat lijkt me stug, aangezien Johan vandaag nog het eea heeft geconstateerd. Daarom ben ik ook benieuwd naar de context, als deze inderdaad schendend zou zijn, dan waren ze inderdaad waarschijnlijk wel gewist. En hoe stelt u voor om de zoekfunctie in deze te gebruiken? Zoeken op woordje "hel"? Dat zal me een waslijst worden...

Ik vind de toon een beetje vervelend worden. Ik hoef gelukkig niet aan jou verantwoording af te leggen hierover. Als een moderator ernaar benieuwd is zoek ik het met alle liefde op. Voor nu ben ik er een beetje klaar mee.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 11 feb 2016 08:23

Mortlach schreef:Heeft dinges ondertussen een ban? Ik ben de naam nu al vergeten. Terlouw ofzo?
Klopt.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 11 feb 2016 08:33

JohannesHermanus schreef:Dat lijkt me stug, aangezien Johan vandaag nog het eea heeft geconstateerd. Daarom ben ik ook benieuwd naar de context, als deze inderdaad schendend zou zijn, dan waren ze inderdaad waarschijnlijk wel gewist. En hoe stelt u voor om de zoekfunctie in deze te gebruiken? Zoeken op trefwoordje "hel"? Dat zal me een waslijst worden... Of zoeken op: "kinpruik voelt zich verwenst naar de hel"?

Er worden ook wel eens loos comments verwijderd zonder dat de gebruiker een ban krijgt...
Je toon is een beetje jammer, omdat kinpruik in dezen gewoon gelijk heeft.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 11 feb 2016 08:35

Mortlach schreef:Heeft dinges ondertussen een ban? Ik ben de naam nu al vergeten. Terlouw ofzo?

Gelukkig wel.
Overigens heette hij in werkelijkheid geen Johan Terlouw...

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 11 feb 2016 09:51

StillAwake schreef:Gelukkig wel.
Overigens heette hij in werkelijkheid geen Johan Terlouw...

Haha, en maar zeuren over anonimiteit. :lol:

Hoe ben jij achter zijn werkelijke naam gekomen?

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 11 feb 2016 10:19

Wat me trouwens opvalt in het evolutietopic, is dat creationisten die geen argumenten meer hebben of alleen aankomen met: "Het staat in de Bijbel dus.." op een gegeven moment, vaak als ze klemgel*ld zijn, nasty gaan doen.
Daar mag wat mij betreft best op gemodereerd worden.

JohannesHermanus
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor JohannesHermanus » 11 feb 2016 10:52

StillAwake schreef:Je toon is een beetje jammer, omdat kinpruik in dezen gewoon gelijk heeft.

U vind mijn toon een beetje jammer en u vind dat kinpruik gelijk heeft, het zou fijn zijn als u deze mening niet generaliseerd. Toch blijf ik bij mijn standpunt zolang het tegendeel niet bewezen is.

Pcrtje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Pcrtje » 11 feb 2016 11:02

Johan100 schreef:ik zou iedereen willen vragen ongepaste berichten te melden, zodat de moderators het kunnen beoordelen, want zij lezen ook niet alles gelijk.
Ik hoop dat je zelf inziet dat de sommige leden van de andere partij, namelijk de jongeaardecreationisten, geenszins beter gedrag vertonen. Sommigen spelen inderdaad behoorlijk op de man, maar dat zijn ook leden uwer zijde.

Het leuke van dit forum is dat in het open gedeelte iedereen meediscussiëren mag. Dus ook atheïsten en anders-gelovigen. Wanneer je graag wilt redetwisten over de evolutietheorie of een ander onderwerp kun je het topic ook openen in het gesloten gedeelte, dan doen de atheïsten en anders-gelovigen niet mee.
"Een libelle zweeft over het water..."

Terug naar “RefoWeb”