Moderators: henkie, Moderafo's
Johan100 schreef:ik zou iedereen willen vragen ongepaste berichten te melden, zodat de moderators het kunnen beoordelen, want zij lezen ook niet alles gelijk.
mensen die in de schepping geloven (jonge aarde creationisten welteverstaan) zijn al drie maal uitgemaakt voor halve gare lui en dat nota bene op een ''christelijke'' site.
en zo'n figuur meent nog recht van spreken te hebben ook.
voorts kom ik verkapte vloeken tegen en iemand die een kaartje stuurt als die in de hel is. ik vind het erg dat daar hier plaats voor is.
deze laatste berichten heb ik al gemeld.
kinpruik schreef:Wel heb ik gezegd dat ik een kaartje zou sturen als ik in de hel kwam. Dat kwam pas nadat iemand anders mij er een aantal keer naartoe had gewenst. Ik snap het als je daar moeite mee hebt, maar als je van mij verwacht om iemand die mij eeuwige marteling verwenst serieus antwoord te geven heb ik toch slecht nieuws voor je. Ik vind het eigenlijk mezelf sieren dat ik het niet in mijn hoofd zou halen iemand zoiets te verwijten, en ik zou het prettig vinden als u mijn plempsels wel in de juiste context plaatst.
JohannesHermanus schreef:
Zou u middels een linkje de juiste context naar voren willen halen? Ik ben zeer benieuwd wie u op wat voor manier naar de hel heeft verwenst. Zoals u het nu draait geeft u er ook uw eigen context aan m.i.
kinpruik schreef: De comments zijn inmiddels verwijderd volgens mij, het staat je verder vrij de zoekfunctie te gebruiken.
JohannesHermanus schreef:Dat lijkt me stug, aangezien Johan vandaag nog het eea heeft geconstateerd. Daarom ben ik ook benieuwd naar de context, als deze inderdaad schendend zou zijn, dan waren ze inderdaad waarschijnlijk wel gewist. En hoe stelt u voor om de zoekfunctie in deze te gebruiken? Zoeken op woordje "hel"? Dat zal me een waslijst worden...
Klopt.Mortlach schreef:Heeft dinges ondertussen een ban? Ik ben de naam nu al vergeten. Terlouw ofzo?
JohannesHermanus schreef:Dat lijkt me stug, aangezien Johan vandaag nog het eea heeft geconstateerd. Daarom ben ik ook benieuwd naar de context, als deze inderdaad schendend zou zijn, dan waren ze inderdaad waarschijnlijk wel gewist. En hoe stelt u voor om de zoekfunctie in deze te gebruiken? Zoeken op trefwoordje "hel"? Dat zal me een waslijst worden... Of zoeken op: "kinpruik voelt zich verwenst naar de hel"?
Mortlach schreef:Heeft dinges ondertussen een ban? Ik ben de naam nu al vergeten. Terlouw ofzo?
StillAwake schreef:Gelukkig wel.
Overigens heette hij in werkelijkheid geen Johan Terlouw...
StillAwake schreef:Je toon is een beetje jammer, omdat kinpruik in dezen gewoon gelijk heeft.
Ik hoop dat je zelf inziet dat de sommige leden van de andere partij, namelijk de jongeaardecreationisten, geenszins beter gedrag vertonen. Sommigen spelen inderdaad behoorlijk op de man, maar dat zijn ook leden uwer zijde.Johan100 schreef:ik zou iedereen willen vragen ongepaste berichten te melden, zodat de moderators het kunnen beoordelen, want zij lezen ook niet alles gelijk.
mensen die in de schepping geloven (jonge aarde creationisten welteverstaan) zijn al drie maal uitgemaakt voor halve gare lui en dat nota bene op een ''christelijke'' site.
en zo'n figuur meent nog recht van spreken te hebben ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten