Johan100 schreef:ik ben wel wat kolder gewent inmiddels in dit topic, maar zulke onzin heb ik nog nooit gelezen.
Dus sla 4 keer A op, dan heb je 4 x A en als je er een A bij zet heb je 5 x A, dus meer informatie. Dat snapt elk kind en elk kind snapt dat dat niets te maken heeft met dat bij variatie van dieren de informatie toe zou nemen.
Bovendien zegt het niets, bewijst het niets over de grootste onzin ooit verzonnen, de evolutietheorie.
Ik lees voor variatie 'mutatie in het DNA'. Een mutatie kan zijn een substitutie van A -> B. Dan is er geen toegevoegde informatie, eventueel wel betekenisverandering. Een mutatie kan echter ook een insertie zijn. Dan is er wel toegevoegde informatie, en ook betekenisverandering.
Verder: als er tijdens de meiose crossing-over plaatsvindt, treedt er variatie op. Hierdoor kan er informatie (extra basenparen) toegevoegd worden????
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mutatie_(biologie)#Soorten_mutaties
Of het iets bewijst in het debat YEC vs ET, daar heb ik het niet over. Het gaat me puur om het argument. Dus corrigeer me gerust indien nodig.