Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Spreeuw
Generaal
Generaal

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Spreeuw » 21 nov 2015 11:00

Ik mis de discussies over het homohuwelijk en -seksualiteit wel. Het ging er zogaande ruig aan toe. Maar ik heb ook veel waardevolle berichten gelezen. Kan het meer dan 200 pagina's tellende topic over het homohuwelijk echt niet teruggeplaatst worden?

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 21 nov 2015 14:36

Spreeuw schreef:Ik mis de discussies over het homohuwelijk en -seksualiteit wel. Het ging er zogaande ruig aan toe. Maar ik heb ook veel waardevolle berichten gelezen. Kan het meer dan 200 pagina's tellende topic over het homohuwelijk echt niet teruggeplaatst worden?

Ik ben benieuwd. Overigens is er sinds gisteren een discussie gaande over de stagiaire die afgewezen is in Drachten. Zie het topic Opmerkelijke nieuwtjes.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 07 dec 2015 12:05

Spreeuw schreef:Ik mis de discussies over het homohuwelijk en -seksualiteit wel. Het ging er zogaande ruig aan toe. Maar ik heb ook veel waardevolle berichten gelezen. Kan het meer dan 200 pagina's tellende topic over het homohuwelijk echt niet teruggeplaatst worden?

Er zijn hier geen homo's want we zien ze niet...
En wat we niet zien, bestaat niet.

(Grappig: zelfs het jeugdblad van het de Ger.Gem. durft het aan om een uitgebreid artikel te plaatsen over homoseksualiteit.
Daar zijn ze er ook achter gekomen dat 'ze' er zijn, zelfs in de Ger.Gem.)
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 07 dec 2015 12:10

JeeWee schreef:

(Grappig: zelfs het jeugdblad van het de Ger.Gem. durft het aan om een uitgebreid artikel te plaatsen over homoseksualiteit.

Toch wel verbazingwekkend, dat als er iets positiefs gebeurd dat jij het wel in een negatieve setting weet te plaatsen.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 dec 2015 12:12

JeeWee schreef:Er zijn hier geen homo's want we zien ze niet...

Ik ben met je eens dat het jammer is dat er op deze wijze censuur geoefend wordt.
Aan de andere kant, ik heb in dergelijke topics mensen zien oproepen tot het invoeren van de doodstraf voor homo's.
Erg verkwikkelijk was de discussie helaas niet.
Een beetje struisvogelpolitiek, maar deels ook wel gebaseerd op het recente verleden waarin eea nogal eens uit de klauwen liep.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 07 dec 2015 13:08

JeeWee schreef:

Opa jokkebrokt weer eens. [-X
Van 4 dagen geleden: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/233 ... -gedachten

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 07 dec 2015 13:36

Een vraag waarin de gevolgen van het je-mag-het-wel-zijn-maar-niet-doen-beleid weer eens pijnlijk duidelijk naar voren komen.

En wat betreft dat Daniël artikel: dat begon ongeveer zo: "Ze spreken openlijk over hun homoseksualiteit, Bart en Tieneke (namen gefingeerd)."

Wat klopt er hier niet? 8-[

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 10 dec 2015 00:20

henkie schreef:
Opa jokkebrokt weer eens. [-X
Van 4 dagen geleden: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/233 ... -gedachten

Onzin Henk.
Je durft het gewoon niet aan.
Alleen in een totaal beheersbare setting als 'de Vragenrubriek kan het.
Hier niet. Hier wordt alles weggecensureerd.
Behalve (soms zeer discutabele) advertenties.
Die leveren geld op...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 10 dec 2015 06:48

Een normaal gesprek op basis van feiten bijvoorbeeld is niet mogelijk in de vragen afdeling. Degene die antwoord geeft mag niet tegengesproken worden, mag zelfs niet worden gewezen op feiten. Enkel ja knikkers zijn daar welkom in de reactievelden. Dus volstrekt niet serieus te nemen als platform om iets bespreekbaar te maken.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 10 dec 2015 12:54

JeeWee schreef:
Onzin Henk.
Je durft het gewoon niet aan.
Alleen in een totaal beheersbare setting als 'de Vragenrubriek kan het.
Hier niet. Hier wordt alles weggecensureerd.
Behalve (soms zeer discutabele) advertenties.
Die leveren geld op...

Dat het alleen in een beheersbare setting kan hebben we aan figuren als jou te danken. Je bent in het verleden regelmatig uit de bocht gevlogen. Bespottelijk dat je nu die vrijheid die je misbruikt weer opeist.

Faramir schreef:Een normaal gesprek op basis van feiten bijvoorbeeld is niet mogelijk in de vragen afdeling. Degene die antwoord geeft mag niet tegengesproken worden, mag zelfs niet worden gewezen op feiten. Enkel ja knikkers zijn daar welkom in de reactievelden. Dus volstrekt niet serieus te nemen als platform om iets bespreekbaar te maken.

Aantoonbare onzin:
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/228 ... rdheid-2-/
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/228 ... rdheid-3-/

Kritiek leveren gaat alleen niet op de manier die jij wenst, daar zit je pijnpuntje.

drernie
Mineur
Mineur

Berichtdoor drernie » 22 jan 2016 10:43

Als er reacties worden verwijderd. Zou de beheerder dan ook de reden aan willen geven? Dit gebeurd ook op het tweakers forum en is een stuk verhelderend. Ik duid op het groot aantal verwijderde reacties betreffende de reacties op de vragenrubriek.

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 22 jan 2016 17:55

drernie schreef:Als er reacties worden verwijderd. Zou de beheerder dan ook de reden aan willen geven? Dit gebeurd ook op het tweakers forum en is een stuk verhelderend. Ik duid op het groot aantal verwijderde reacties betreffende de reacties op de vragenrubriek.

Is meerdere malen verzocht door meerdere personen. Ik heb niet de indruk dat dat gaat gebeuren. De crew is hier boven alles verheven.

BladeStraight
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor BladeStraight » 22 jan 2016 18:42

Als je die discussie van 2014 bedoeld dan mis ik die bepaald niet. Zoals je al zei, meer dan 200 pagina's aan discussie en gescheld. De ruzies die er waren, en de haat richting mensen persoonlijk, ook tegen mijn genuanceerde standpunt dat ik toen naief genoeg in de groep gooide, kan ik me nog goed herinneren. Ondanks dat sommige forumleden die het meest aan het schelden waren weg zijn, zou ik het toch niet verstandig vinden de discussie weer open te gooien. Misschien is het wel een idee om dat oude topic met een slotje erop te plaatsen als een getuigsteen.
“You contribute nothing to your salvation except the sin that made it necessary.”
― Jonathan Edwards

drernie
Mineur
Mineur

Berichtdoor drernie » 22 jan 2016 21:07

Yoshi schreef:Is meerdere malen verzocht door meerdere personen. Ik heb niet de indruk dat dat gaat gebeuren. De crew is hier boven alles verheven.

in feite slaat de titel van deze thread nergens op.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 31 jan 2016 23:05

henkie schreef:Dat het alleen in een beheersbare setting kan hebben we aan figuren als jou te danken. Je bent in het verleden regelmatig uit de bocht gevlogen. Bespottelijk dat je nu die vrijheid die je misbruikt weer opeist.

Tja...
Bespottelijk dus.
Er zijn ook een paar regimes me beheersbare settings.

Terug naar “RefoWeb”