Moderators: henkie, Moderafo's
Spreeuw schreef:Ik mis de discussies over het homohuwelijk en -seksualiteit wel. Het ging er zogaande ruig aan toe. Maar ik heb ook veel waardevolle berichten gelezen. Kan het meer dan 200 pagina's tellende topic over het homohuwelijk echt niet teruggeplaatst worden?
Spreeuw schreef:Ik mis de discussies over het homohuwelijk en -seksualiteit wel. Het ging er zogaande ruig aan toe. Maar ik heb ook veel waardevolle berichten gelezen. Kan het meer dan 200 pagina's tellende topic over het homohuwelijk echt niet teruggeplaatst worden?
JeeWee schreef:
Er zijn hier geen homo's want we zien ze niet...
En wat we niet zien, bestaat niet.
(Grappig: zelfs het jeugdblad van het de Ger.Gem. durft het aan om een uitgebreid artikel te plaatsen over homoseksualiteit.
Daar zijn ze er ook achter gekomen dat 'ze' er zijn, zelfs in de Ger.Gem.)
JeeWee schreef:Er zijn hier geen homo's want we zien ze niet...
(Grappig: zelfs het jeugdblad van het de Ger.Gem. durft het aan om een uitgebreid artikel te plaatsen over homoseksualiteit.
JeeWee schreef:
Er zijn hier geen homo's want we zien ze niet...
henkie schreef:
Opa jokkebrokt weer eens.![]()
Van 4 dagen geleden: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/233 ... -gedachten
JeeWee schreef:
Onzin Henk.
Je durft het gewoon niet aan.
Alleen in een totaal beheersbare setting als 'de Vragenrubriek kan het.
Hier niet. Hier wordt alles weggecensureerd.
Behalve (soms zeer discutabele) advertenties.
Die leveren geld op...
Faramir schreef:Een normaal gesprek op basis van feiten bijvoorbeeld is niet mogelijk in de vragen afdeling. Degene die antwoord geeft mag niet tegengesproken worden, mag zelfs niet worden gewezen op feiten. Enkel ja knikkers zijn daar welkom in de reactievelden. Dus volstrekt niet serieus te nemen als platform om iets bespreekbaar te maken.
drernie schreef:Als er reacties worden verwijderd. Zou de beheerder dan ook de reden aan willen geven? Dit gebeurd ook op het tweakers forum en is een stuk verhelderend. Ik duid op het groot aantal verwijderde reacties betreffende de reacties op de vragenrubriek.
Yoshi schreef:Is meerdere malen verzocht door meerdere personen. Ik heb niet de indruk dat dat gaat gebeuren. De crew is hier boven alles verheven.
henkie schreef:Dat het alleen in een beheersbare setting kan hebben we aan figuren als jou te danken. Je bent in het verleden regelmatig uit de bocht gevlogen. Bespottelijk dat je nu die vrijheid die je misbruikt weer opeist.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten