Tante Pollewop schreef:ik geloof niet dat je dit meent, en ik ben het er ook nog eens absoluut mee oneens.
We hebben in onze samenleving afgesproken dat we geen onderscheid maken tussen mensen. Dus ook geen onderscheid tussen al dan niet gelovigen, hetero- of homoseksuelen.
Ik zeg geen dingen die ik niet meen, anders zet ik er wel een smiley bij. Je bent een tikje naief als je denkt dat je nooit op basis van een geloof of religie wordt afgewezen. Dat gebeurt ook in relaties.
Tante Pollewop schreef:Ik geloof trouwens niet dat de jongen zelf de media opgezocht heeft. Mijn indruk is dat hij het op FB heeft gezet en dat het vanzelf viral is gegaan.
Duh
Vanzelf?

Ik zal het eens zo stellen, stel dat de werkgever een overtuigd moslim was geweest, hoe zien de reacties er dan uit?
Deze meneer moet van iedereen aan de schandpaal, dat is overduidelijk.
Wanneer is iedereen tevreden? Wat zou er dan moeten gebeuren?
Volgens RTVnoord is de reactie van de werkgever o.m. dit geweest:
Daar God dit uitleven van je seksuele geaardheid nergens in zijn Woord goedkeurt, maar wel afkeurt, en voor ons zijn Woord als richtsnoer geldt, kunnen we je (daar ik Hem meer gehoorzaam wil zijn dan mensen) niet aannemen', liet het bedrijf in een e-mail aan Van der Meer weten.
'Het is nodig op dit moment dat wij kleur bekennen en dat is niet iets wat je zo even doet Bas, dat weet jij denk ik heel goed, beter dan ik in ieder geval. Het is echter wel zo dat wij met dit besluit meer vrede hebben', schreef A. Th. De Boer ook nog.
Is het dan niet zo dat Gods Woord hoger is dan de Nederlandse wet?