Marnix schreef:Waar praten we over.... De EO-jongerendag is helemaal niet alleen maar "blij blij mijn hartje is zo blij". Het is vaak ook confronterend. Ik heb vorig jaar na de EO-jongerendag voor het eerst sinds jaren gehuild... niet omdat ik blij was... maar omdat ik juist mijn ellende zag... en hoeveel de verlossing kostte.
Egel, misschien goed om je meer in dingen te verdiepen voor je er kritiek op geeft? (zie dit niet als een aanval maar als goedbedoelde kritiek, het praat namelijk een stuk beter al beide partijen weten waarover ze praten)
Neemt niet weg dat egel best vanuit zijn perceptie zijn visie mag geven, en dat zijn kritiek niet per definitie fout is. Ook niet als jouw perceptie misschien heel anders is dan de zijne. (Ik heb namelijk ook wel eens het gezegde gehoord: God kan met een kromme stok nog rechte slagen slaan.)
De EO-jongerendag is nu eenmaal bepaald niet onomstreden in reformatorische kring. En we zitten hier op Refoweb, dus de reformatorischen zijn hier op hun thuisbasis en mogen dus hun mening ventileren. Ook als die haaks staat op jouw mening.